Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام، گفت: دشمنان از زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران در هراسند و آنرا همچون خاری در چشم خود می بینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، ظهر امروز (۲۴ آذر) در جلسه اعضای شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: آنچه ملت ایران را در طول ۴۰ سال گذشته از بحران ها و گردنه های سخت موفق و پیروز نگه داشته تاسی به آموزه های دینی، رهبری واحد و اتحاد بین مردم و مسئولان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: در سایه همین رویه و رویکرد نیز انقلاب ملت ایران در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و با وجود تحمیل جنگ هشت ساله تحمیلی با رشادت رزمندگان اسلام و حضور آحاد ملت در جبهه های حق علیه باطل توانستیم دشمن متجاوز را به زانو درآمده و با خواری و خفت از کشورمان بیرون کنیم.

 

استاندار ایلام، تاکید کرد: پس از جنگ نیز توطئه های دشمنمان دویاره آغاز شد و در قالب های مختلف همچنان در پی صدمه زدن به نظام هستند.

 

سلیمانی دشتکی، با تمجید از فداکاری های ایثارگران و خانواده های آنان در قبل و پس از پیروزی انقلاب برای حراست از کیان سرزمین اسلامی، گفت: اجرای قانون سهمیه ۲۵ درصد خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها در راستای رفع مشکلات معیشتی این عزیزان پیش بینی شده و باید توسط ارگان های مختلف عملیاتی شود.

 

وی، افزود: نباید اجازه دهیم ایثارگران جامعه در مضیقه اقتصادی باشند و بر همه مردم و مسئولان لازم و ضروری قدرشناس زحمت های این عزیزان باشند.

 

استاندار ایلام، یادآور شد: همه باید در جهت حفظ دستاوردهای معنوی انقلاب همچون فرهنگ شهادت، ایثارگری و از خودگذشتگی مجاهدت کنیم تا نسل جدید با آنها ارزش ها بیگانه نباشد.

 

سلیمانی دشتکی، با اشاره به برنامه ریزی برپایی کنگره بزرگ شهدا استان در سال آینده، خاطرنشان کرد: برای برگزاری باشکوه آن همه دستگاه ها، ارگان ها و مردم دست در دست داده تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد ایران نماز جمعه شیراز خراسان جنوبي خراسان جنوبی پاییز عشایر استان لرستان خانواده شهدا یادواره شهداء شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به تشریح برخی فعالیت‌های واحد شیراز همچون کسب مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سازمان مرکزی که همزمان با برگزاری کنگره برگزار خواهد شد، پرداخت.

محمدامین شایگان از ارائه دستورالعمل نشر و تهیه کتاب‌هایی با محتوا و عنوان بزرگداشت شهدای استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته انتشارات استان و همچنین ارسال دستورالعمل ابلاغی به تمام گروه‌های علمی برای همکاری پژوهشی با دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهدا در چارچوب انجام پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط خبر داد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم با بیان اینکه در حق شهدا هرچقدر تلاش و جهاد علمی صورت گیرد، کم است، ادامه داد: در ۳۶ واحد و مرکز دانشگا‌ه آزاد اسلامی استان فارس دبیرخانه کمیته‌های علمی واحد‌ها به ریاست رئیس هر واحد دانشگاهی و هماهنگی با دبیرخانه مرکزی شکل گرفته و همسو با مصوبات استانی این دبیرخانه‌ها فعال و در چارچوب همکاری با ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان و فرمانداری آن شهرستان فعالیت‌های مجزا و هماهنگ با دبیرخانه کنگره را انجام و در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد