Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:48:47 GMT

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۲۸۸

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر امان اللهی اظهار داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت عده ای از قاچاقچیان فعال در حوزه سیگار و اینکه قصد دارند محموله بزرگی وارد کرمانشاه کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ردیابی مسیر تردد خودروی حامل سیگار قاچاق، گروهی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر بیستون - کرمانشاه مستقر و این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با دیدن خودروی تیبا که حامل بار قاچاق بود سریعا وارد عمل شده و نسبت به توقیف ان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی تصریح کرد: در این راستا خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار امان اللهی در پایان از برخورد جدی و قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق خبر داد و گفت: امسال اقدامات بسیار خوبی در راستای برخورد با این پدیده انجام شده است.

کد خبر 4485555

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار امان اللهی قاچاق کشف سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان