Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:01:23 GMT

برگزاری جشنواره جوان سرباز به میزبانی سپاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۳۰۴

برگزاری جشنواره جوان سرباز به میزبانی سپاه تهران

یازدهمین جشنواره جوان سرباز در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز با تقدیر از ۴۴ نفر از سربازان برگزار شد.

به گزارش مشرق، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و جوان سرباز روز شنبه با حضور سردار کمالی رئیس اداره منابع سرباز ستاد کل نیروهای مسلح و سردار توکلی رئیس اداره سرباز ستاد کل سپاه پاسداران در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سرهنگ مهدی سعادت‌فر رئیس اداره منابع انسانی سرباز سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: امسال ۱۲۰ نفر از سربازان در آزمون فنی و حرفه‌ای قبول شدند؛ علاوه بر این ۲۸ نفر از سربازان نیز به عنوان مربی انتخاب شدند و ۵۰۰ نفر هم‌اکنون آماده آزمون فنی و حرفه‌ای هستند.

بیشتر بخوانیم:

ویژگی‌های سامانه «سرباز ماهر»

در ادامه این مراسم از خانواده‌های سربازان شهید محمد ولی ملکی، احمد زارع و مهرداد ملکی به همراه ۴۴ نفر از سربازان سپاه تهران بزرگ تجلیل به عمل آمد.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه جشنواره جوان سرباز سپاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس