Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عزت‌الله ضرغامی که به‌تازگی محکوم شده است، اعلام کرده مبارزات من برای پس گرفتن سه میلیون تومان از دیوان محاسبات ادامه دارد. در واکنش به این اعلام مبارزه با قانون کاربران توییتر در پاسخش نوشتند: ای کاش اندکی از این مبارزات را برای مطالبه حقوق اجتماعی مردم صرف می‌کردید.
رئیس اسبق سازمان صداوسیما چهارشنبه دوهفته پیش با حضور در برنامه روز دانشجوی دانشگاه یزد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره اینکه «فیش حقوقی» او چقدر است، با اعلام این خبر که به دلیل محکومیت از سوی دیوان محاسبات کشور سه میلیون تومان از حقوق 9 میلیون و 600 هزار تومانی‌اش کم می‌شود گفته بود: «خانم من وقتی این ماجرا را فهمید، شما را نفرین کرد و می‌ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه تنها زندگی ما با این حقوق می‌گذرد و کسر سه میلیون از آن، نظم زندگی ما را بر هم زده است.»
بعد از رسانه‌ای شدن خبر محکومیت ضرغامی، او در توییترش نیز آن را منتشر کرد و نوشت: «از رسانه‌های دولت به دلیل پخش سخنرانی من با دانشجویان یزد تشکر می‌کنم. مبارزات من برای پس گرفتن سه میلیون تومان از دیوان محاسبات ادامه دارد!»
بازنشر این خبر در توییتر منجر به واکنش منفی کاربران عزت‌الله ضرغامی شد. دنبال‌کننده‌‌های رئیس پیشین سازمان صداوسیما پایه حقوق کارگران (یک میلیون و 300 هزار تومان) و همچنین تجمعات اخیر کارگران به دلیل حقوق معوقه‌شان را برای او یادآور شده‌ و از ضرغامی پرسیده‌اند این کارگران که هشت ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند چه کنند؟
هرچند این واکنش تنها نسبت به عزت الله ضرغامی نیست و مشخص است که متوجه همه مسئولان است، با این حال خواندن اظهارات مردم در موضوع تفاوت درآمدشان با مسئولان خالی از لطف نیست.
نظرهای برخی دنبال‌کنندگان حساب کاربری عزت‌‌الله ضرغامی در توییتر، در ادامه می‌آید:
*بس که ناشکر هستید ، من و خانمم هر وقت 45 تومن یارانه می‌گیریم کلی مسئولین دعا می‌کنیم.
*ای کاش اندکی از این مبارزات رو برای مطالبه حقوق اجتماعی مردم می‌داشتین. واقعااا صد افسوس بر ما...
*آخه چرا بازندگی مسئولین این کارو می‌کنید؟ نمی‌گید آهشون می‌گیرتون؟ الان این مرد با چه رویی شب بره خونه؟ آقای ضرغامی ما ملت شرمنده‌ایم.
*عجب روزگاری ست!! حقوق دومیلیونی‌مان را سه ماهه نداده‌اند آنوقت جنابعالی دنبال استرداد سه میلیون کسر حقوق‌ات هستی!!!
*جناب ضرغامی من به این که شما دارید 9 میلیون حقوق می‌گیرید کار ندارم نوش جونتون...اما آقای ضرغامی من معلم با 1 بچه با 1 میلیون و 300 با یه خونه مستاجری چطوری زندگی کنم. آقای ضرغامی از زنم خجالت می‌کشم.
*سه میلیون تو ٩ میلیون عددی نیست ! فکر کنید کارمندای بازنشسته صداوسیما که حقوقشون فقط ٣ میلیونه باید تو این روزگار چه کنن ! به خانمتونم بگید کم خرجی رو تمرین کنن
*آقای ضرغامی به گفته خودتون با لطفی که دوستانتون دارن و اضافه کاری با کسر سه میلیون بازم نزدیک به هشت تا ده میلیون در ماه حقوق می‌گیرید. در نامه‌ای که به رئیس دیوان نوشتید گفتید با این کسری نظم زندگیم بهم خورده و همسرم نفرینتون می‌کنه. پس اون کارگری که 8 ماهه حقوق نگرفته چکار کنه؟
*مگه اقتصاد مقاومتی نیست خوب لنگها رو دور کمر محکم کنید و کمی مقاومت به خرج دهید همش که ماها نباید مقاومت کنیم.
*عزت مدیونی اگه نیاز داشتی به ملت نگی! سه تومن کم پولی نیست، شما چی از محمود کم داری، فراخوان بزن شماره کارت بده ، ملت واسه چی خوبه اگه نتونه سه‌تومن واسه عزت پول جمع کنه
*و تو چه میدانی مردمی که با حقوق یک و دو میلیون روزگار می‌گذرانند زبان خود و همسر و فرزندانشان به شکر خدا و رحمت به جمهوری اسلامی ایران می‌چرخد
*آقای ضرغامی یه کم هم برای کارگرهای هپکو اراک و نیشکر هفت تپه مبارزه کنید. ومن الله توفیق
*سه تومن برای شما بخشی از حقوقتونه که کم شده. برای ما یه تومن وام محسوب میشه حاج آقا ضرغامی.
*با ده میلیون درماه کم میارید؟؟ پس نوددرصد مردم با یه میلیون چه می کننن؟؟ برای چه کارمهمی نه میلیون دریافت می کردید؟؟ امثال شما ترجیحا برای حقوق و درامدشون تو این شرایط اقتصادی سکوت کنن،سنگین تره.. میخواین حقتون رو بگیرین،اشکال نداره ولی لاقل جار نزنید که دل مردمو بیشتر خون کنید. برچسب ها: عزت‌الله ضرغامی ، کارگران ، ضرغامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی کارگران ضرغامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهت اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فروریخت، اظهار کرد: آنها دیگر جرات نمی‌کنند به راحتی هر جا که دل‌شان خواست را بمباران و ترور کنند و کسی هم مقابل‌شان نایستد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: در دنیای امروز اگر در مقابل کسانی که جاه‌طلبی و قلدری می‌کنند، ایستادگی و مقاومت نکنی آنها هر روز جری‌تر وجری‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: اقدام سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» غرورآفرین بود به طوری که دنیا تصور نمی‌کرد نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بتوانند حتی یک سنگ به طرف‌شان پرتاب کنند؛ آن هم در عملیاتی که تمامی قدرت‌های موشکی دنیا به کمک اسرائیل آمدند ولی در نهایت این پهپادها و موشک‌های ایرانی بود که با اهداف اصابت کرد و ابهت آنها را فروریخت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را در آینده در ذهن آنها تداعی می‌کند که از این به بعد جرات نکنند به راحتی هر جا دلشان خواست ترور و بمباران کند و هیچ کسی هم در مقابل‌شان نایستد.

پزشکیان با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیل با کمک آمریکا و افرادی که دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند، هر روز زن و بچه و پیر و جوان را بمباران می‌کند و در مقابل سازمان ملل متحد و مجامع حقوق بشری سکوت کرده و چیزی نمی‌گویند؛ این کار آنها وحشتناک است و بعد هم دم از انسانیت می‌زنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایران برای اتفاقی که برای دختری افتاد، زمین و زمان را به هم ریختند که شما حقوق بشر را زیرپا گذاشتید؛ شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید.  با زن و بچه‌ و بیمارستان و اماکن دیپلماسی چه کار دارید؟ این‌ها نامرد هستند.

وی درباره تبعات عملیات «وعده صادق» بر اقتصاد کشور تصریح کرد: مساله اقتصاد چیز دیگری است؛ باید در عرصه اقتصادی تک‌صدایی برداشته شود و از همه مردم ایران که دل در گروی آب و خاک کشور دارند استفاده شود.

پزشکیان ادامه داد: باید افراد توانمند با تفکرات، قومیت و جناح سیاسی متفاوت را بازی داد؛ چون در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم. همه مردم ایران از این‌که ما در مقابل تجاوز، قلدری و زورگویی ایستادیم خوشحال هستند؛ پس باید براساس لیاقت و شایستگی مردم از آنها در جایگاه‌های مختلف حکومت و در سیاست و مدیریت استفاده کرد تا بتوانیم کاری را انجام دهیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید