Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:08:29 GMT

سرعت باورنکردنی یوفوی مرموز در آسمان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۴۰۶

سرعت باورنکردنی یوفوی مرموز در آسمان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، سرعت باورنکردنی یک یوفو را در آسمان ایالت نیویورک آمریکا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که با کمک تلفن همراه و توسط یک شهروند اهل این ایالت تهیه شده، یک شی سیاه رنگ نشان داده می‌شود که با سرعتی زیاد از میان ابرها عبور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو بلافاصله در کانال یوتیوب MUFON منتشر شد و با واکنش کاربران نیز همراه بود. آدمین این کانال در کپشن این ویدئو نوشت: "یک بشقاب‌پرنده سیاه رنگ در آسمان نیویورک دیده شد که در بالای ابرها از سمت راست آسمان به سمت چپ حرکت می‌کرد. سرعت این شی پرنده ناشناس آنقدر زیاد بود که به زحمت قابل مشاهده است اما در این ویدئو با دور آهسته یک یوفوی سیاه رنگ به خوبی قابل مشاهده است."

انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس مشهور «اسکات سی وارینگ» نیز همراه بود. اسکات با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی‌اش در توضیحی نوشت این ویدئو ثابت می‌کند که فرازمینی‌ها وجود دارند. او با «جالب دانستن شکار این یوفو» در وبلاگ UFO Sightings Daily نوشت: «شی‌ای که در این ویدئو از میان ابرها عبور کرد، حشره، پرنده یا پهپاد نبود بلکه یک یوفوی واقعی بود."

همچنین انتشار این ویدئو با واکنش کاربران یوتیوب نیز همراه بود. در حالی که از نظر برخی از کاربران این ویدئو ساختگی بود اما برخی دیگر آن را یک یوفوی واقعی و دلیلی بر وجود فرازمینی‌ها دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کاملاً مشخص است که ساختگی است.» همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت: «احتمالاً راکت متعلق به روس‌ها با موتور قدرتمند هسته‌ای بود.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رویت یوفوی مرموز در آسمان آمریکا!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا یوفو جذاب ترین ها آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد

محمدرضا قاضی گفت: امروز سامانه بارشی روی نیمه جنوبی کشور فعال است و تاثیر آن برای استان قم به‌صورت افزایش ابر و سرعت وزش باد خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم عنوان کرد: با توجه به این‌که بادی که این سامانه همراه دارد از نوع باد‌های شرقی است، انتظار داریم در برخی ساعات و مناطق استان سرعت باد به ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد و گرد و خاک را برای قم به همراه داشته باشد.

قاضی با بیان این‌که به دلیل کاهش کیفیت هوا و غبارآلودگی در ساعات بعدازظهر هشدار زرد صادر شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد خطرناک نیست، ولی با توجه به جهت آن، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را در ساعاتی برای قم به‌ویژه مناطق شرقی استان وجود دارد.

به گفته قاضی، حوالی ظهر امروز وزش باد در استان قم شدت می‌یابد و حداکثر سرعت آن بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم بیان کرد: به‌واسطه فعالیت سامانه بارشی دمای هوای امروز نسبت به دیروز کاهش نشان می‌دهد؛ حداکثر دمای امروز بعدازظهر به ۲۴ و امشب نیز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

به گفته قاضی، فردا نیز آسمان نیمه ابری است، ولی سرعت وزش باد کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی قم عنوان کرد: پنجشنبه تا جمعه شب آسمان صاف و بدون پوشش ابر است و روند افزایش دما از فردا شروع می‌شود و تا شنبه ممکن است دمای شهر قم را تا بالای ۳۰ درجه سانتی‌گراد نیز برساند.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب و باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از سیل + ویدئو
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • (ویدئو) وضعیت باورنکردنی فرودگاه دبی پس از بارندگی‌های شدید
  • (ویدئو) وضعیت باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از بارش باران
  • (ویدئو) ویدئویی از صدای ترسناک و باورنکردنی زمین | صدای عجیب زمین را بشنوید
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • فیلمی عجیب و باورنکردنی از کشف یک تن شیشه در یک تریلی + ویدئو
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد