Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور،معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان با اشاره به مرگ های نا بهنگام گفت : مرگ های نابهنگام در جامعه تاثیر بسیار منفی می گذارد و کار گروه سلامت باید پیگیر این مساله باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خوشبختانه آگاهی بهداشتی در زندگی مردم تاثیر گذاشته و مردم آگاهی ها را در زندگی عملی می کنند و تلاش دستگاه ها به ثمر نشسته است.

ناظری پور با اشاره به کارهای فرهنگی انجام شده توسط صدا و سیما گفت : کار گروه سلامت و امنیت باید ارتباط مستقیم با صدا و سیما داشته باشد تا بتوانیم خیلی سریع اطلاع رسانی کنیم.

وی با تاکید بر امنیت مدارس گفت : تمامی ورود و خروج ها در مدارس باید کنترل شود و خانواده ها بتوانند با آرامش خاطر فرزندانشان را به مدرسه ببرند.

در ادامه این جلسه مفید،رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به عدم مشکل کمبود دارو گفت :مردم می توانند با تماس سامانه ۱۹۰ شکایات خود و گزارش کمبود دارو را به ما بدهند .

انتهای پیام/ ا.م

مرگ های نابهنگام در جامعه تاثیر بسیار منفی می گذارد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت غذایی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان