Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:02:28 GMT

اعضای شبکه ترویج فساد در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۵۸۱

اعضای شبکه ترویج فساد در شیراز دستگیر شدند

شیراز- ایرنا- روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرد:با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دراین سازمان، شبکه ترویج فساد و فحشا با عنوان «دی‌جی بندها» که در زمینه تولید و اجرای موسیقی مبتذل و راه‌اندازی مراسم مختلط و پارتی‌ها فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از سپاه فجر فارس، این شبکه سازمان ‌یافته با هدف ابتذال فرهنگی اقدام به برگزاری پارتی و مراسم مختلط و تهیه کلیپ از آن می کرد و سپس تصاویر این مجالس فحشا را در فضای مجازی به‌ ویژه اینستاگرام پخش می‌کرد که 11 نفر از لیدرهای این جریان ضد فرهنگی در شیراز بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاه فجر فارس نوشت: راه ‌اندازی مهمانی‌های مختلط گسترده و همچنین تهیه کلیپ از این پارتی‌ها طبق قانون،مصداق بارز«ترویج فساد و فحشا» و «انتشار محتوای مبتذل در فضای مجازی» به شمار می‌رود که با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به بازداشت این عوامل اقدام لازم به عمل آمد.
9873/ 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شبكه فساد سپاه فجر شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستورکارکارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، در نهایت ۳ نفر از اعضای باند سارقان در شهرستان "فیروزآباد" شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان در بازجویی‌های علمی و پلیسی به ۱۵ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، مرودشت، خفر، سعادت شهر و شیراز اعتراف کردند.
سرهنگ حبیبی به دامداران توصیه کرد؛ حتی الامکان محل نگهداری احشام را مجهز به دزدگیر و دوربین مدار بسته نموده و از نگهبان شب قابل اعتماد برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان زرقان دستگیر شدند
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند