Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدپور رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛متأسفانه با افزایش کاربران فضای مجازی امروزه شاهد این هستیم که برخی از افراد در بستر فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی برای کاربران این حوزه مزاحمت ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در 8 ماهه ابتدای سال تا پایان آبان ماه سال جاری جرم پنجم فضای مجازی استان  به بحث مزاحمت های اینترنتی اختصاص پیدا کرده است.

سرهنگ محمدپور گفت:به کاربران توصیه می شود هنگام برخورد با مزاحمان اینترنتی برای شکایت به پلیس فتا و مراجع قضایی مراجعه کنند تا با فرد مجرم برخورد لازم صورت گیرد.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود:تمام اطلاعات افراد نزد پلیس کاملا محرمانه است.

وی از افراد خواست از دادن پاسخ به مزاحمان اینترنتی اجتناب کنند و جهت شکایت نیز به سایت پلیس فتا به نشانی www.syberpolice.ir  و پست الکترونیکی kh.jonubi@fatapolice.ir بخش ارتباطات و گزارشات مردمی مراجعه و اطلاعات را به ما منتقل کنند.

سرهنگ محمدپور اظهار کرد:در صورتی که مزاحمت صورت گرفت از صفحات مجرمانه مستندسازی کنند تا در سیر مراحل پرونده تسریع شود. 

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی به افراد توصیه کرد در پروفایل های خود از عکس شخصی استفاده نکنند و تا جایی که امکان دارد سعی کنند حافظه جانبی تجهیزات هوشمند سیار خود چون تلفن همراه را که از آن برای کارکردن با اینترنت استفاده می کنند را خالی از تصاویر شخصی نگه دارند و یا سریعا آن ها را به مکان مناسب انتقال دهند تا در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن گوشی تصاویر و اطلاعات شخصی آنها مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

وی بیان کرد:در صورت مواجه شدن با هرگونه مزاحمت اینترنتی آن را به والدین اطلاع دهند.

سرهنگ محمدپور همچنین از تشکیل پرونده های زیادی در استان در خصوص چت های خصوصی و پی وی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی از ۱۰ دستگاه تریلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  و  همچنین فعالیت در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود به 10 تانکر حامل سوخت و فرآورده‌های نفتی مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 250 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شدند، کشف کردند. 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را 100 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 10 متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده‌های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

شجاعی‌نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی