Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: با توجه به الزام استفاده از کارت سوخت، تاکنون بازبینی و تعمیری از نازل‌های سوخت صورت نگرفته که این مسئله اجرای طرح را با تعویق همراه می‌کند.

بیژن حاج محمد رضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص زیرساخت‌های استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت گفت: برای اجرای این الزام هیچ کدام از جایگاه‌های سوخت مورد بازبینی و دقت نظر مجدد قرار نگرفته و نازل‌های سوخت همانی هستند که از قبل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه تعمیر یا تغییری بر روی دستگاه‌های سوخت گیری صورت نگرفته، عنوان کرد: این سیستم برای ۱۲ یا ۱۳ سال گذشته هستند که نیاز به قطعات همان دوره را دارند و هم اکنون در بازار موجود نیست، به همین خاطر در بسیاری از جایگاه‌ها باید تعویض تجهیزات صورت گیرد.   وی با اشاره به اینکه صحبت‌هایی در خصوص اتصال کارت بانکی به کارت سوخت و جایگزینی آن مطرح است، گفت: پیش از این نیز صحبت‌هایی مطرح بود که به جای یک کارت از دو کارت استفاده شود که یکی کیف پول و دیگری کارت سهمیه باشد، اما استفاده از کیف پول در شرایطی که سهمیه‌ای وجود ندارد کمرنگ شد و در نهایت استفاده از آن به بعد موکول شد.   حاج محمد رضا اظهار کرد: تجهیزات مربوط به کارت سوخت مربوط به سال ۸۶ است که در راستای بازبینی و تعمیر آن‌ها باید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ورود کند و جایگاه داران تعهدی نسبت به این زمینه ندارند.   رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت اعلام کرد: علاوه بر آماده نبودن جایگاه‌های سوخت برای استفاده از کارت سوخت، موضوع دیگری است که اجرای آن را به تاخیر می‌اندازد، زیرا بنا بر پیش‌بینی‌ها بیش از یک میلیون دستگاه خودرو وجود دارد که کارت سوخت ندارند و در صورت اجرای این قانون پاسخگویی به این خودرو‌ها صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت سوخت جایگاه سوخت کارت بانکی تعمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید