Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، علی اوحدی، سعید پروینی تهیه کننده، حسین نمازی کارگردان، رویا تیموریان، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد، ارشا اقدسی، سینا سرلک خواننده و جمعی از عوامل این سریال امروز(شنبه ) در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ابتدای مراسم  گفت: عوامل سریال «حوالی پاییز» کار بسیار ارزشمندی انجام دادند از این رو از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره فاجعه منا می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد چرا که خانواده شهدای منا مظلوم هستند. فاجعه منا در طول تاریخ بی سابقه بود.

فروغی مدیر شبکه سه با بیان اینکه رسانه باید پیام را به مخاطب منتقل کند و عوامل سریال «حوالی پاییز» این موفقیت را کسب کردند،گفت:  این سریال خیلی خوب دیده شد و حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را دیدند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد می رسد و این برای سریال ۲۰ قسمتی یک موفقیت و دستاورد بزرگ است.

وی ادامه داد: این سریال به نسبت دیگر سریال ها پر مخاطب بود اما در تولید و پخش سختی های بسیاری داشتیم.

فروغی گفت:سریال «حوالی پاییز» یک اتفاق مهم را به تصویر کشید و عوامل جوان در این سریال بازی کردند که اتفاق مهمی است از این رو از تک تک عوامل تشکر می کنم.

فروغی گفت: نامه تقدیر ۱۰۰ خانواده شهدای منا از سریال «حوالی پاییز» بسیار برای ما لذت بخش بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رسانه فرهنگی هنری خانواده بازی علی فروغی سریال ایرانی شهدای منا حوالی پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند