Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:38:20 GMT

کلید روحانی قفل شاه داماد را باز کرد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۹۷۱

کلید روحانی قفل شاه داماد را باز کرد! +تصاویر

کامبیز مهدی‌زاده که سال گذشته داماد رییس جمهور شد، چندی پیش به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی معاونت علمی رییس جمهور شد و حالا بعنوان معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی منصوب شد.

به گزارش مشرق، کامبیز مهدی‌زاده روز گذشته به عنوان رئیس سازمان زمین شناسی انتخاب شد، داماد حسن روحانی رئیس‌جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع خبری ادعا کردند که رییس جمهور در اقدامی قابل تقدیر، داماد خود را از معاون وزارت صنعت عزل کرده است.

گفتنی است کامبیز مهدی‌زاده که سال گذشته داماد رییس جمهور شد، چندی پیش به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی رییس جمهور شد و حالا خبر رسیده که او بعنوان معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی منصوب شده است.

پس از آنکه خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی منتشر شد، برخی منابع خبری در سایت ها و کانال های تلگرامی ادعا کردند که روحانی دستور عزل داماد خود را صادر کرده و همچنین وزیر صنعت و مهدی زاده را توبیخ کرده است، در صورتی که پایگاه اطلاع رسانی دولت انتصاب داماد روحانی در وزارت صنعت را تایید کرده است.


 

مهدی زاده متولد ۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است که سابقه‌ی اجرایی ندارد.

روحانی پیش از این به اعضای هیات دولت تاکید کرده بود که از انتصاب‌های فامیلی و حاشیه سازی برای دولت در این موقعیت پرهیز کنند.

با این حال، چندی پیش فرزند رحمانی فضلی وزیر کشور مشاور یک وزیر دیگر شد.

کاربران فضای مجازی به انتصاب داماد رئیس جمهور در وزارت صنعت واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه توییتر داماد روحانی زمین شناسی کاربران فضای مجازی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود