Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران گفت:خبرنگاران حوزه محيط زيست، ميراث فرهنگي و گردشگري نيز مي‌توانند در اين جشنواره شرکت کنند .
به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري آريا، پوريا سوري در نشستي خبري با تشريح جزئيات سومين جشنواره رسانه‌هاي شهري، اظهار داشت:با توجه به تأکيد شهردار تهران براهميت ميراث فرهنگي و زيست طبيعي شهر جايزه ويژه را در اين بخش پيش بيني کرده‌ايم و  خبرنگاران حوزه محيط زيست، ميراث فرهنگي و گردشگري نيز مي‌توانند در اين جشنواره شرکت کنند و در واقع اين جشنواره فرصتي است تا رسانه‌هاي شهري در ساير شهرستانها نيز در اين دوره شرکت کنند و آثار خود را جهت داوري به دبيرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران اظهار کرد:فراخوان ارسال آثار براي سومين جشنواره رسانه‌هاي شهري از 20 آبان ماه آغاز شد و تا 20 آذرماه ادامه داشت و با توجه به اينکه در روزهاي منتهي فراخوان آثار ما شاهد افزايش ارسال آثار بوديم به همين جهت تصميم گرفته شد ارسال آثار تا 20 دي ماه تمديد شود و رسانه‌هاي شهري در تهران و همچنين ساير استان‌ها مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه سومين جشنواره رسانه‌هاي شهري ارسال کنند.
سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران ادامه داد:در سال‌هاي 93 و 94 به ترتيب اولين و دومين دوره جشنواره‌هاي رسانه‌هاي شهري برگزار شد و در اين دوره از مديريت شهري حضور مديريت اصلاح طلبان را در شهر شاهد هستيم تصميم گرفته شد اين جشنواره تفاوت‌هايي با دو دوره قبلي داشته باشد.
سوري ادامه داد:برهمين اساس تلاش مي‌شود اقدامات 14 تا 15 ماه مديريت شهري در قالب خبر گزارش مقاله گردآوري شود و ما نيز بتوانيم پايشي را در اقدامات انجام شده داشته باشيم.
وي بيان کرد:در اين دوره از جشنواره رسانه‌هاي شهري، رسانه‌هاي محلي نيز مي توانند آثار خودرا در حوزه مديريت شهري به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.علاوه بر اينکه در اين دوره جشنواره اتفاقات مهم و خوبي پيش بيني شده است و در واقع برگزاري جشنواره فرصتي را براي نزديک شدن خبرنگاران با يکديگر فراهم مي‌کند که علاوه بر برگزاري يک جشنواره و رويداد رسانه‌اي فرصتي فراهم شود تا خبرنگار از رسانه‌هاي مختلف با يکديگر آشناتر شوند.
سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران افزود:نکته ديگري که در برگزاري جشنواره مورد توجه قرار بگيرد تحرک در بدنه رسانه‌اي در کشور است و اين درحالي است که با توجه به تأکيد شهردار تهران براهميت ميراث فرهنگي و زيست طبيعي شهر جايزه ويژه را در اين بخش پيش بيني کرده‌ايم.
سوري اضافه کرد:روزنامه نگاران حوزه محيط زيست، ميراث فرهنگي و گردشگري نيز مي‌توانند در اين جشنواره شرکت کنند و در واقع اين جشنواره فرصتي است تا رسانه‌هاي شهري در ساير شهرستانها نيز در اين دوره شرکت کنند و آثار خود را جهت داوري به دبيرخانه ارسال کنند.
وي گفت:در اين دوره از جشنواره تلاش شده که از افراد خبره و دبيران متعهد براي داوري آثار استفاده شود و در واقع آثار ارسالي از سوي خبرنگاران در مرحله نخست داوري خواهد شد.
سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران ادامه داد:در اين دوره از جشنواره 9 نفر از داوران براي بررسي آثار ارسال شده از سوي خبرنگاران تعيين شده‌اند و داوران جشنواره از افراد متخصص و از صنف اين حوزه هستند.
سوري در خصوص ترکيب هيئت داوران سومين دوره جشنواره رسانه‌هاي شهري نيز گفت:در همين زمينه با انجمن‌هاي مختلف صنفي وارد مذاکره شديم و جلسات زيادي را برگزار کرديم و در واقع داورهاي مرحله اول از طريق انجمن صنفي روزنامه‌نگاران معرفي شده‌اند ضمن اينکه در بخشهاي ديگر نيز از انجمن عکاسان حوزه طنز نويسان و کاريکاتوريست‌هاي استفاده شده است.
سرپرست مرکز ارتباطات شهرداري تهران اظهار کرد:تا روز چهارشنبه هفته گذشته 450 اثر به دبيرخانه سومين جشنواره رسانه‌هاي شهري ارسال شده و همانطور که اعلام شد ارسال آثال از سوي خبرنگاران تا 20 دي ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوري مرکز ارتباطات شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان

 

حلیاسادات حسینی در آیین اختتامیه لیگ آموزشی- پژوهشی همیار محیط زیست شهر تهران که صبح امروز ( ٣ اردیبهشت ماه ) در باغ کتاب تهران برگزار شد، با اشاره به شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» به نقش و اهمیت کره زمین و اهمیت آن به عنوان زیستگاه اصلی انسان آن پرداخت و گفت: داشتن نسلی از کودکان دوستدار محیط زیست ضامن آینده سلامت شهر و شهروندان است، لذا مشارکت و تعامل در خصوص حفظ محیط زیست و آموزش آن به کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اهدافی که اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به عنوان سرفصل برنامه‌های هدفمند و اثربخش در حوزه محیط زیست در دستور کار قرار گرفته است، بحث آموزش محیط زیست به کودکان در شهر تهران بوده است. بر همین اساس این رویکرد نقطه شروعی در سطح سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مدیریت شهری تهران درباره برگزاری لیگ همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش دبستانی شهر تهران شد.

به گفته حسینی، این لیگ از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ با ابلاغ کمیته سلامت کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی سهر تهران آغاز شد و در مجموع ۱۲۷ مربی داوطلب که با محوریت اداره کل تحت آموزش قرار گرفتند، همکار این لیگ بوده‌اند.

 در این اختتامیه دانش‌آموزان منتخب در پنج پنل تخصصی آب ، هوا، انرژی، زمین، پسماند و با استفاده از مهارت‌های نقاشی، کاردستی، سرود  با حضور داوران و کمک داوران مربوطه به رقابت پرداختند و در پایان مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از  برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد