Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور سوادکوه خبر داد. به گزارش بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و بر برخورد با پدیده شوم قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالاهای اساسی و لوازم خانگی در محور سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در محور سوادکوه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه در ساعت 2 بامداد این خودرو را در حال تردد در این محور متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، مقادیر زیادی لوازم خانگی و الکترونیکی از جمله یخچال، انواع وسایل چرم، لاستیک خودرو و وسایل آشپزخانه قاچاق را کشف کنند.

میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از 7 میلیارد ریال اعلام شده، افزود: خودرو کامیون حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق کالا ضربه‌ای مهلک به بدنه اقتصاد کشور می‌زند و یکی از عوامل مهم معضل بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی است، گفت: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران