Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهاد نخست بارسا به نظر مهاجم مراکشی را راضی نکرده است.

طرفداری - وضعیت تمدید قرارداد مونیر الحدادی با بارسلونا هنوز مشخص نیست.

به گزارش موندو دپورتیوو، مونیر 23 ساله که در آکادمی لاماسیا خودش را به دنیای فوتبال معرفی کرد و در لیگ قهرمانان جوانان اروپا در فصل 2013/14 آقای گل هم شد، فقط تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم مراکشی در سال 2014 که شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش به گوش می‌رسید، قراردادی پنج ساله با بارسا به امضا رساند اما در ادامه به والنسیا و آلاوز قرض داده شد.

مونیر در هر دو تیم به خصوص آلاوز عملکرد خوبی داشت و بارسا تصمیم گرفت امسال او را به عنوان ذخیره لوییس سوارز انتخاب کند. مونیر از نظر باشگاه ارزش تمدید قرارداد را دارد و از همین رو از چند ماه پیش تماس‌های ابتدایی میان طرفین برقرار شد. مونیر از تمدید با بارسا استقبال کرد اما پیشنهاد نخست باشگاه را در سطحش نمی‌داند. او معتقد است دستمزدی که بارسا پیشنهاد داده برای بازیکنانی است که تازه به تیم اول راه پیدا کرده‌اند نه بازیکنی مثل او که خودش را در تیم‌هایی چون والنسیا و آلاوز ثابت کرده است.

مونیر توسط ایجنتش دستمزد درخواستی‌اش را به بارسلونا اعلام کرده و منتظر پاسخ باشگاه است. این بازیکن جوان قصد جدایی از بارسا در ژانویه را ندارد و به باشگاه هم اعلام کرده که اولویتش ماندن است. بارسا اما اعتقاد دارد پیشنهاد مالی جذاب چند تیم به مونیر برای فصل آینده - به عنوان بازیکن آزاد - او را وسوسه کرده و موجب شده رقم بالایی درخواست کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا

به گزارش "ورزش سه"،عملکرد درخشان کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که او در قهرمانی تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا ایفا کرد باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

در حالی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط این بازیکن بودند، مدیر برنامه‌اش مدعی شد که این ستاره گرجستانی علاقه بسیار زیادی به رئال مادرید دارد و یکی از هواداران متعصب این تیم از دوران کودکی بوده است و این در حالی است که خود او و پدر این بازیکن مشتاق پیوستنش به بارسلونا هستند.

این ابراز علاقه رسمی باعث شد که حتی گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، برای دیدار با این بازیکن راهی شهر ناپل ایتالیا شود و پیراهن خودش از زمان حضور در رئال را به عنوان هدیه و یادگاری به او اهدا کند.

اما ترافیک ستاره‌های حاضر در خط حمله رئال مادرید باعث شده است که این تیم جایی برای کواراتسخلیا نداشته باشد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده است که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد ناپولی برای امضای قرارداد جدید نشده است.

این رسانه ایتالیایی تاکید دارد که این ستاره گرجستانی حالا امیدوار است که توجه مدیران بارسا را به خود جلب کند و منتظر دریافت پیشنهادی از سوی این باشگاه است تا بتواند در فصل آینده با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟