Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:40:17 GMT

شفاف سازی ماجرای املاک «ده ونک» در تهران20

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۰۸۶

شفاف سازی ماجرای املاک «ده ونک» در تهران20

تهران- ایرنا- داستان پر پیچ و خم املاک «ده ونک» در اولین قسمت از سری جدید برنامه «تهران20» شنبه 24 آذرماه از شبکه پنج با حضور مسئولان مربوطه پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ماجرای املاک ده ونک بصورت ویژه برای اولین بار در رسانه ی ملی و در اولین قسمت از سری جدید برنامه «تهران 20» شنبه 24آذرماه با حضور مسئولان مربوطه پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه علاوه بر آخرین وضعیت پرونده مورد نظر، وضعیت گذشته و حال حاضر املاک ده ونک و ساکنین و افراد حقیقی و حقوقی مربوط به این پرونده بررسی خواهد شد.
تهران20، برنامه پرمخاطب پایتخت نشینان بعد از تعطیلی چند هفته ای، شنبه 24 آذر ماه با رویکردی متفاوت سری جدید خود را روی آنتن می برد.
سری جدید تهران بیست با اجرای «محمد دلاوری» و ذاکر تیموری در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته و طبق روال معمول، راس ساعت20 از شبکه 5 سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.
سری جدید برنامه تهران20 که نسبت به سری قبل دو شب بیشتر در هفته اجرا خواهد داشت با دکوری متفاوت و با طراحی «پیمان قانع» و همچنین با تهیه کنندگی «محمد علی بازی» پخش می شود.
مسئولان این برنامه بر این باور هستند که موضوعات و سوژه های مورد بررسی در تهران20 با حضور مسئولان مربوطه بیش از پیش به حل معضلات مردم کلان شهر تهران بیانجامد.
فراهنگ **9210 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما ده ونك تهران 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟