Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع انتخاباتی پارالمپیک اظهار کرد: طبق انتخابات صورت گرفته اکثریت اعضای کمیته پارالمپیک انتخاب شدند و شاید بتوانیم بگوییم که صددرصد انتخابها خوب بوده است چرا که در بین منتخبین رئیس جانبازان و معلولان هم انتخاب شد و این اتفاق خوبی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدوار هستیم این تشکل خوبی که وجود دارد و ترکیبی که انتخاب شدند بتوانند اهداف پارالمپیک را برآورده کنند. ما بازی های پارالمپیک  2020 را پیش رو داریم و بعد از تصویب اساسنامه این اولین مجمعی است که به طور رسمی تشکیل شده است و یک نقش تاریخی در آینده خواهد داشت.

امیدوار هستیم مقام ما در پارالمپیک تک رقمی شود 

او درباره نتایج خوب جانبازان و معلولان در پارالمپیک در چند سال اخیر بیان کرد: بله کمیته پارالمپیک  رشد فزاینده ای   هر دوره نسبت به دوره قبل داشت و امیدوارم در پارالمپیک بعدی تکرار شود و این طور که خسروی وفا در صحبت های خود مطرح کردند امیدوار هستیم که مقام کشور ما در پارالمپیک 2020 تک رقمی شود.

تشکیلات جانبازان و معلولان دارای ساختار منسجمی است 

شهنازی درباره اینکه قبل از انقلاب فدراسیون جانبازان و معلولان وجود نداشت و کمیته پارالمپیک هم تشکیل نشده بود، گفت: بله این تشکیلات با کمک نمایندگان مجلس و دولت محترم شکل گرفت و این تشکیلات منسجم  و دارای ساختار است و بودجه مستقل دارد و این موارد نوید این موضوع را می دهد که در آینده شاهد خواهیم بود که  این کمیته روند منسجم خود را ادامه می دهد.

پیش نویس اساسنامه جدید را در دستور کار قرار می دهیم 

دبیر کل المپیک درباره اینکه تا یک ماه دیگر مجمع المپیک را پیش رو داریم و برنامه های این مجمع چیست، تصریح کرد: در مجمع عادی آینده گزارش سالیانه مالی را خواهیم داشت که این مرسوم است. پیش نویس اساسنامه جدید نیز ابتدا مراحل تصویب خود را در مجمع عمومی طی می کند و شاید همزمان در جلسه هیئت  دولت  به تصویب برسد و بعد از آن برای تصویب  به IOC  ارسال می کنیم  و اگر به تصویب برسد جزء دستور کار ما خواهد بود.

او درباره این سئوال که به جای صالحی امیری به این مجمع انتخاباتی آمده است و رئیس کمیته المپیک به کرواسی رفته است، گفت: طبق اساسنامه اگر رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشته باشد خودش به این مجمع می آید در غیر این صورت دبیر کل یا نایب رئیس ها در این مجمع شرکت می کنند. رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی در ملاقاتی که درمسابقات جوانان  بوندس آیرس با صالحی امیری داشت از او دعوت کرد که برای تقویت همکاری ها ی بین 2 کمیته به کرواسی برود. سفیر ایران هم که از شخصیت های فعال است اصرار داشت که صالحی امیری به کرواسی برود و به همین علت صالحی امیری در این سفر ملاقاتی با رئیس کمیته المپیک کرواسی خواهد داشت تا  پروتکل همکاری بین 2 کمیته المپیک ایران و کرواسی امضا شود.

بیشتر بخوانید: 

خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک شد

تاریخچه حضور ایران در پارالمپیک

اشرفی: روز ملی پارالمپیک نقطه‌ای برای شروع ورزش در سطح قهرمانی است

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی‌های المپیک

پرش ارتفاع یکی از ماده‌های جذاب رشته دوومیدانی است. ۵ پرش به عنوان بالاترین پرش‌های ارتفاع در تاریخ بازی‌های المپیک ثبت شده‌اند. ورزشکارانی از لهستان، روسیه، شوروی، کانادا و آمریکا پرش‌هایی با ارتفاع ۲ متر و ۳۷، ۲ متر و ۳۸ و ۲ متر و ۳۹ سانتی‌متر را در ۴ المپیک‌ ۱۹۶۶ آتلانتا، ۲۰۱۲ لندن، ۱۹۸۸ سئول و ۲۰۱۶ ریو ثبت کرده‌اند.

دریافت 22 MB

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ببینید | ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی ‌های المپیک
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی‌های المپیک
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی