Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بوکس همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی اهواز برگزار شد و تیم همدان یک نشان ارزشمند را تصاحب کرد.
امید مرامی افزود: در این رقابت ها مجید سبزی پور در وزن به اضافه 91 کیلوگرم پس از 15 سال همدان را در مسابقات سنگین وزن قهرمانی بوکس کشور صاحب مدال برنز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: 210 بوکسور از استان های مختلف کشور در این رقابت ها حضور داشتند و سطح مسابقات از دوره های گذشته بسیار بالاتر بود.
مرامی بیان کرد: عملکرد تیم همدان در این دوره از مسابقات به نسبت دوره قبل رضایت بخش بود و تمامی اعضای تیم تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار بردند.
وی خاطرنشان کرد: تیم همدان در شرایطی گام به این مسابقات گذاشت که به دلیل نتایج نه چندان خوب سال قبل از 10 سهمیه، در 6 وزن توانست سهمیه کسب کند و با این حال در همین اوزان هم خوب کار کردیم.
سرمربی تیم بوکس همدان با اشاره به ترکیب تیم اعزامی همدان گفت: میثم صادقی ورزشکار وزن 49 کیلوگرم، شبیر زهروند در وزن 60 کیلوگرم، حمید خدایوندی در وزن 69 کیلوگرم، مسعود خزایی در وزن 75 کیلوگرم، جعفر سرملی در وزن 81 کیلوگرم و مجید سبزی در وزن به اضافه 91 کیلوگرم در ترکیب تیم همدان بودند.
وی افزود: سرپرست تیم را نیز میثم هندی از قهرمانان ارزنده بوکس برعهده داشت ضمن اینکه داود درویشی از مربیان مجرب بوکس استان در ترکیب تیم اعزامی قرار داشتند.
هم اکنون بیش از 2 هزار بوکسور در همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان های مختلف کشور انتخابی تیم ملی بوکس سرپرست تیم وزن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان