Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@09:21:31 GMT

خودروی راننده های متلک پران توقیف می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۱۹۳

خودروی راننده های متلک پران توقیف می شود

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: رانندگانی که با متلک‌پرانی،‌ مزاحم نوامیس مردم شده و هنجارشکنی می‌کنند،‌خودروی‌شان یک ماه در توقیف پلیس خواهد ماند.

به گزارش صدای ایران از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: متلک‌پرانی و مزاحمت‌های خیابانی در دسته هنجارشکنی جای دارد و خودروهایی که هنجارشکن بوده و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کنند مشمول خودروهایی خواهند بود که در توقیف پلیس جای می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: خودروهای هنجارشکن یک ماه در توقیف پلیس خواهند ماند. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص اینکه آیا شهروندان می‌توانند شماره خودروهایی که برایشان مزاحمت ایجاد کرده‌اند به پلیس بدهند، گفت: قطعا این کار را انجام دهند چرا که پلیس شماره‌ها را بررسی کرده و بعد از بررسی صحت اطلاعات حتما با رانندگان هنجارشکن برخورد لازم را انجام خواهد داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پلیس سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه