Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در ۳ ماه گذشته با کاهش شدید درخواست کارت ملی جدید مواجه بودیم، گفت: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۲۰۰ نفر برای صدور کارت ملی جدید در شهرستان گنبدکاووس ثبت شده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، غلامرضا مهماندوست ظهر امروز در جلسه سومین جلسه ثبت وقایع حیاتی با توجه به یکصدمین سال تاسیس ثبت احوال در ایران اظهارداشت: با توجه به اینکه از اواخر امسال کارت ملی جدید کاربردی می‌شود، اما متاسفانه در 3 ماه گذشته به سبب مشکلات اقتصادی مردم جامعه با کاهش درخواست کارت ملی جدید مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه کارهای صدور کارت ملی در کشور انجام می‌شود و مشکلی در چاپ و صدور این کارت‌ها وجود ندارد، تنها مردم باید برای صدور کارت ملی جدید به دفاتر ثبت احوال و پیشخوان مراجعه کنند.

رئیس ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: تاکنون 191 هزار و 200 نفر برای صدور کارت ملی جدید در شهرستان ثبت شده که از این تعداد 183 هزار کارت ملی صادر و تحویل صاحبان آنها شده است.

وی ادامه داد: 6 هزار کارت ملی جدید در حال چاپ و یک‌هزار و 922 کارت ملی جدید صادر و آماده تحویل است.

بیش از 3 میلیون کارت ملی در اصفهان صادر شدبیش از 80 درصد جمعیت خراسان شمالی کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اندپایگاه سیار تعویض کارت ملی به هوشمند در روستاهای استان بوشهر مستقر می‌شود

مهماندوست گفت: 20 درصد جمعیت شهرستان هنوز اقدام به درخواست کارت ملی جدید نکردند. در روستاها این افراد قابل شناسایی بوده و واحد سیار ما روزانه حدود 100 نفر را در روستاها برای درخواست به ثبت می‌رساند.

وی با اشاره به یکصدمین سال تاسیس ثبت احوال در کشور یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی در حوزه ثبت احوال صورت گرفته است. تقریبا اطلاعات و داده‌های ثبت‌احوال به روز و به صورت سیستم الکترونیکی شده است.

رئیس ثبت احوال گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در 8 ماهه امسال 5 هزار و 627 نفر متولد و یک‌هزار و 42 نفر فوت شدند. فراوانی علت فوت افراد به ترتیب بیماری‌های قلبی با 410 مورد، سرطان‌ها با 120 مورد و حوادث با 91 مورد گزارش شده است.

وی ابراز کرد: 2 هزار و 140 مورد ازدواج و 2 هزار و 252 مورد طلاق در 8 ماه امسال در شهرستان به ثبت رسیده است.

فرهاد شیبک معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یکصدمین سال تاسیس ثبت احوال همایشی برگزار و در آن اقدامات و خدمات و آسیب های این حوزه اطلاع رسانی شود.

وی افزود: با توجه به مراکز دانشگاهی در گنبدکاووس باید آمار و داده‌های ثبت احوال مورد برسی قرار گرفته و آسیب‌ها شناسایی شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع