Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، شاهد استقرار جو پایدار بر آسمان استان خواهیم بود و بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به پایداری نسبی جو و سکون هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌های جوی تا روز دوشنبه پیش بینی می‌شود، افزود: از بعد ازظهر روز دوشنبه با نزدیک شدن موج ناپایدار به استان به تدریج  روز سه شنبه هوای پاک برای استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس  پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این موج ناپایدار برای مناطق غربی بارش خواهد داشت اما برای شهر اصفهان بارش باران پیش بینی نمی‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هواتغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو پایدار و روند افزایش نسبی دما تا اواسط هفته آینده در استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه امروز پنج شنبه آسمان صاف و جمعه صاف تا قسمتی ابری است، افزود: شنبه و یکشنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات است.

کد خبر 6088572

دیگر خبرها

  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است