Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی این ملی پوش سابق و بازیکن پرافتخار پرسپولیس در باره ماجراهای کارلوس وکی روش و برانکو ایونکوویچ نظرات بسیار جالبی دارد که با هم می خوانیم؛

***

*واقعیت این است که خبرنداشتم آقای کی روش نامی هم از من آورده و خب در آن لیست اسمی از علی کریمی و برانکو نبوده است. نظر شخص من این است که موضوع مهمی نیست و گاهی اوقات ممکن است آدم برخی ها را از قلم بیاندازد و به نظرمن هم چنین اتفاقی افتاده و شاید کی روش در آن زمان نام برانکو در ذهنش نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در مورد ماجراهای آقای کی روش و آقای برانکو هم باید بگویم این دو نفر هرگز با هم رودررو صحبت نکرده اند و همیشه به طور غیرمستقیم و نقل قول با هم حرف زده اند. نقل قول هم نمی تواند درست و کامل باشد و شاید در انتقال مفاهیم افراد را دچار سوتفاهم کند. این دو مربی در کشور ما و برای فوتبال ما هرکدام با سبک و روش خودش زحمت می کشند و باعث شادی مردم می شوند.

*امروز هرچقدر هم که تصور کنیم که عده ای از دوستان فرهیخته با کی روش اختلاف دارند ، باید آن را اختلاف سلیقه بدانیم. هدف همه ما موفقیت تیم ملی است که در حال حاضر هدایتش با کی روش است و قهرمانی و موفقیت آن در جام ملت ها همه ما را خوشحال می کند. ضمن اینکه معتقدم در چنین شرایطی می توان همه نظرات و تفکرات را رسانه ای نکرد. من به شخصه ترجیح می دهم نظرم درباره یک شخص را به صورت خصوصی به او بگویم تا اینکه رسانه ای کنم. این دو مربی هردو مو سپیدکرده و خاک خورده اند و تفکر و دانش دارند و به نظرم یک جلسه رودررو می تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

*در این مقطع زمانی همه باید دست به دست بدهیم و از این سربالایی بگذریم اما بعد از جام ملت ها می توان سنگ ها را واکند. به نظرم این شرایطی که وجود دارد (دوری چهل و دو ساله از قهرمانی در جام ملت ها) دلیل بسیار خوبی است که همه اختلاف نظرها را کنار بگذارند. شاید کسی از من خوشش نیاید اما وقتی پرسپولیس یا استقلال یا هرتیمی از ایران در میادین بین المللی بازی دارند نماینده ایران است و باید مورد حمایت همه ما قرار داشته باشد.

*بنده صددرصد با کسانی که می گویند مثلا پرسپولیس یا استقلال در جام باشگاه های آسیا نماینده ایران نیستند مخالف هستم. هر تیمی یا هر شخصی که با نام ایران برای مسابقه با کشور دیگری به میدان می رود به ایران عشق می ورزد و خودش را نماینده ایران می داند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس علی کریمی فوتبال شادی تیم ملی رسانه مو خاک مشکلات استقلال بازی ایران جام باشگاه های آسیا عشق پرسپولیس فوتبال ایران کارلوس کی روش برانکو ایوانکوویچ حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب