Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با دعوت از سرمایه‌گذاران ملی به رویداد کارآفرینی سلامت سعی داریم از ظرفیت آنها در حمایت از ایده‌های فناورانه و در مسیر ایجاد اشتغال و تولید بهره بگیریم.
صادقه حسین‌زاده در حاشیه برگزاری رویداد کارآفرینی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد که ما فراخوان این رویداد را مهرماه در سایت منتشر کرده بودیم تا تمام علاقمندان حوزه کارآفرینی و صاحبان ایده‌های فناورانه بتوانند در این رویداد ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: از بین 115 نفر از دانشجویانی که ثبت نام کرده بودند 70 درصد آنها در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مشغول تحصیل بوده و 20 درصد نیز از رشته‌های فنی و 10 درصد نیز از سایر رشته‌ها برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده بودند.
رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: ما سعی کردیم در این رویداد با دعوت از صندوق سرمایه‌گذاری سلامت و همچنین شتاب‌دهنده کاراسلامت و شرکت شتاب دهنده منش که معاونت اقتصادی استاندار اردبیل معرفی کرده بود از صاحبان ایده‌ها به نوعی حمایت کرده و مشوق حضور آنها در عرصه کارآفرینی و اشتغال باشیم.
حسین‌زاده با قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و همچنین پشتیبانی استاندار اردبیل، معاون اقتصادی استاندار و سایر مسئولان این استان در برگزاری این رویداد، بیان کرد: ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه این رویداد را در مدت سه روز برگزار کرد تا به نوعی همراهی و حمایت خود را از دانشجویان خلاق و نوآور نشان دهیم.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این رویداد ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، حمایت از افراد توانمند و صاحبان ایده‌ها و در نهایت همراهی دانشجویانی است که با برنامه‌های پیشنهادی خود زمینه اشتغال را به نوعی فراهم کرده و منجر به توانمندی افراد جامعه می‌شوند.
رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اظهار امیدواری به اینکه حمایت از این ایده‌ها منجر به تحول اقتصادی در جامعه با محوریت حوزه سلامت خواهد شد، افزود: ما در دانشگاه علوم پزشکی به اشکال مختلف اعم از ارائه مشاوره‌ها و پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض سعی داریم تا به نوعی دانشجویان فناور و خلاق را همراهی کرده و به نوعی دلگرمی ویژه‌ای برای آنها فراهم کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال جامعه دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سرمایه گذاری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد

ایسنا/اصفهان نایب رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تحلیل‌های غیر کارشناسی بعضی از دستگاه‌های اداری و صدور بخشنامه نابجا و بدون برنامه امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد.

حسام‌الدین فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا به چالش‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاری در کشور به ویژه در بخش معادن اشاره و اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاری و ایجاد مشارکت بخش خصوصی مهم‌ترین مؤلفه برای توسعه اقتصادی است و اگر این مقوله از بین برود آنگاه سرمایه‌ها در فعالیت‌های غیرمولد فعال می‌شود.

وی افزود: بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری نیازمند حمایت و امنیت شغلی بوده و اگر این زمینه‌ها برای آنان فراهم نشود دست از فعالیت کشیده و اقتصاد دچار مشکل می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه تحلیل‌های نادرست بعضی از دستگاه‌های اقتصادی امنیت سرمایه‌گذار را تهدید می‌کند، تصریح کرد: اعداد و ارقام در برنامه‌ریزی تنها رکن تصمیم‌سازی نیستند، چرا که در عمل سرمایه‌گذاران با چالش‌ها و هزینه‌های پنهانی روبرو هستند که کمتر دستگاه اداری از آن‌ها خبر دارد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از صاحبان صنایع در تصمیم‌سازی‌ها باعث ارائه مدل‌های موفق خواهد بود و منجر به صدور بخشنامه و سپس لغو آن نمی‌شود.

به گفته فرهادی، سال گذشته صدور بخشنامه برای فعالان و سرمایه‌گذاران معادن  در خصوص عوارض و مجوزها صادر و بعد از مدتی لغو شد که صدور آن ناشی از بی‌توجهی به بعضی مؤلفه‌های کاری و تحلیل‌های نادرست بود.

وی خاطرنشان کرد: صدور بخشنامه برای مالیات و عوارض واردات و صادرات مواد اولیه و یا تولیدات معادن باید متناسب با شرایط بازار انجام شود، چراکه بی‌توجهی به این موضوعات بر تولید و درآمدزایی تأثیر می‌گذارد.

به اعتقاد این فعال اقتصادی، تحلیل‌های غیرمنطقی و غیر کارشناسی امنیت سرمایه‌گذاران را از بین برده و چرخه‌های تولید را دچار مشکل می‌کند و یک تصمیم اشتباه در یک عرصه بر کل فرآیند تولید اثر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: فعالان معادن و معدن کاران در صورت حمایت امکان تأمین مواد اولیه را برای مشاغل دیگر فراهم می‌کنند و نباید نسبت به این قشر بی‌توجهی شود.

فرهادی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی کشور با حمایت از سرمایه‌گذاران قادر به جهش تولید خواهیم بود، خاطرنشان کرد: با وجود معادن ارزشی در کشور بهره‌گیری از آن به تولید در بخش‌های دیگر هم کمک کرده و در بعضی از منابع مثل سنگ ساختمانی امکان صادرات و ارزآوری وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان از مسئولان در رده‌های مختلف خواست تا در تصمیم سازی‌ها از کارشناسان و افراد فعال در هر بخش اقتصادی استفاده شود تا آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها متناسب با شرایط تولید و ایجاد امنیت اقتصادی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه