Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:05:03 GMT

بازداشت ۹۱ سارق خشن در طرح ۲ روزه پلیس آگاهی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۴۶۸

بازداشت ۹۱ سارق خشن در طرح ۲ روزه پلیس آگاهی

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از بازداشت ۹۱ سارق خشن در طرح دو روزه پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به ۲۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ رضا مؤذن با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه با سرقتهای توأم با خشونت یکی از برنامه‌های پلیس آگاهی است، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله چهارم این طرح از جمله برخورد با جرایم زورگیری خیابانی، کیف­‌قاپی، سرقت به عنف، سرقت تحت پوشش مأمور، شناسایی و دستگیری سارقان خشن به مدت دو روز در سراسر کشور به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به بازداشت 91 سارق خشن در این طرح، خاطرنشان کرد: متهمان به 245 فقره سرقت اعتراف کردند و در بررسی سوابق متهمان مشخص شد 53 درصد از آنها، سابقه‌دار و 47 درصد از فاقد سابقه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت آگاه‌سازی مردم و دعوت به رعایت موارد حفاظتی و امنیتی برای پیشگیری از سرقتهای خشن، متذکر شد: افزایش هزینه ارتکاب جرم به شکلهای مختلف با همکاری دستگاه قضایی، تشدید مجازات سارقان به عنف و سلب امتیازات حبس‌زدایی از آنها، مدیریت بر جرم سرقت به عنف به منظور کاهش زمینه‌های ارتکاب جرم، ایجاد شرایط لازم برای بازگشت مجرمان به زندگی عادی و نیز جلوگیری از تکرار جرم، نقش به سزایی در کاهش اینگونه سرقتها دارد.

شرور آتش‌افروز بارها و بارها زندان رفته بود/ آزار و اذیت جنسی و تهیه فیلم سیاه در کارنامه "پیتی"

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت کابل برق فشار قوی در ۲ منطقه این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

به گفته او ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هویت یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف مقادیری کابل برق سرقتی و قیچی سیم‌بُر از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش