Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، داریوش دبیقی در این پیام نوشته است: از لطف پرشور و حق شناسانه اقشار مختلف مردم، هنرمندان، نخبگان، نمایندگان و فرمانداران آبادان و خرمشهر، روسای سازمانها، مدیران کل، امامان جمعه، روحانیت معظم، سران طوایف و عشایر عرب و بختیاری، شهردار و اعضای شورای شهر آبادان و خرمشهر، مدیران کل و معاونین رسانه ملی که به هر نوعی با اهالی رسانه در مرکز آبادان ابراز همدردی کردند صمیمانه قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از پیامهای ارزشمند و ابراز همدردی دکتر علی دارابی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما و دکتر شریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما و حضور ارزشمند مهندس زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت امور استانها، رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، و عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان سپاسگزاری کرد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیام قدردانی مدیرکل صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد