Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان خوزستان روستائیان و عشایر بخش هتی شهرستان لالی را به صورت رایگان ویزیت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان متشکل از متخصص اطفال، متخصص داخلی، متخصص زنان، جراح و پزشک عمومی و نیز مسوول تزریقات و داروخانه ازساعت 13ظهر پنج شنبه تا روز جمعه در مدرسه شبانه روزی امام صادق (ع) روستای قلعه میدان برای ویزیت رایگان اهالی مناطق عشایری و روستایی بخش حتی به ارائه خدمات پزشکی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی خدا دادی که با حضور خود در این منطقه از نزدیک در جریان خدمات انجام شده قرار گرفت هدف از اعزام این تیم پزشکی را خدمت به مناطق محروم و دور از دسترس امکانات و خدمات درمانی دانست.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه 450 نفر از خدمات پزشکی و ویزیت رایگان برخوردار شدند.
گفتنی است، منطقه محروم هتی در دامنه رشته کوه زاگرس و در 30 کیلومتری شمال شهرلالی قرار دارد.

7148/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ويزيت رايگان هلال احمر لالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی از اجرای ۵ طرح محوری در سال جدید برای حمایت و توانمندسازی مناطق عشایری استان خبر داد. - اخبار استانها -

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خواف در حاشیه بازدید از مناطق عشایری این شهرستان گفت: ساماندهی به دام داشتی و پرواربندی، توسعه صنایع دستی، توسعه کشت و برداشت گیاهان دارویی، گردشگری جامعه محور و توسعه شترداری از جمله طرح‌های محوری خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از دام عشایر به عنوان سرمایه اصلی این قشر بیان کرد: در سال گذشته، 45 هزار تن انواع نهاده دامی تأمین و در بین عشایر استان برای تألیف دام توزیع شده است.

جعفری با بیان اینکه از این مقدار، 19 هزار تن به صورت مدت دار و در بازه‌های 5 تا 6ماهه در طول سال توزیع شده، افزود: استان خراسان رضوی دارای 8 هزار و 200 خانوار عشایری است که در مجموع 936 هزار واحد دامی در سطح 17 شهرستان استان دارند.

مدیرکل امور عشایری استان در ادامه به نقش عشایر در پرورش شتر در استان اشاره کرد و گفت: 5 هزار و 100 نفر معادل 60 درصد شتر استان خراسان رضوی در اختیار عشایر است.

وی شهرستان مرزی خواف را با 1516 خانوار و حدود 6400 نفر، دارای بیشترین جمعیت شتردار در استان خراسان رضوی دانست.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان،متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند