Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضائیه، جایزه «میزان» امسال از سوی اداره کل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه به برگزیدگان نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که فیلم هایی با مضمون «آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی»، «ارتقای فرهنگ قانونگرایی» و «ارتقای جایگاه دستگاه قضائی در افکار عمومی» ساخته باشند تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ستاد ملی صبر نیز به برگزیدگان نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که فیلم هایی با مضمون "توسعه فرهنگ صلح، بخشایش و رضایت(صبر)" و "احیای فرهنگ حل اختلاف و میانجی گری" ساخته باشند جوایزی را اهدا خواهد کرد.

به سازندگان سه فیلم نخست برگزیده در هر موضوع از سوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه جایزه سه روز اقامت و پذیرایی در مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت.

مشارکت در هزینه‌های تولید اثر به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و حمایت جهت پخش آن از رسانه ملی و دیگر مجاری پخش رسانه‌ای از دیگر حمایت‌های معاونت فرهنگی قوه قضاییه از فیلم‌های برتر در موضوعات فوق می‌باشد.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ابتدای دی ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 4485613 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار قوه قضاییه معاونت فرهنگی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(28 فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود