Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش کشورمان در نشست مجمع انتخاباتی کمیته  پاراالمپیک اظهار کرد: به نظرم امسال 2 اتفاق بزرگ در ورزش معلولان و جانبازان کشور افتاده است. اولی آن تدوین اساسنامه بود که به دلیل برخی از مشکلات تدوین آن مدت زیادی به طول انجامید و کمیته های تخصصی و کمیسیون های مربوطه در دولت وقت ویژه ای گذاشتند تا همه مقررات و قوانین مد نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارا المپیک را در آن لحاظ کنند تا ما بتوانیم یک اساسنامه جامعی را داشته باشیم که پاسخگوی نیاز های ورزش معلولین و جانبازان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود یک پله ای مان در بازی های آسیایی از جهت ورزش قهرمانی اهمییت فراوانی دارد

اتفاق دوم اینکه در بازی های پارا آسیایی مجموعه افراد این بخش شامل: کمیته ملی پارا المپیک، مربیان، ورزشکاران و... در ماه های مختلف تلاش و زحمت زیادی کشیدند تا اینکه ما یک کاروان آماده را به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اعزام کنیم که رده چهارم دوره قبل تبدیل به رتبه سوم شد که به نظرم صعود یک پله ای مان از جهت ورزش قهرمانی اهمییت فراوانی دارد.

باید به ورزش بوچیا توجه ویژه ای شود

او در ادامه افزود: در خلال اردوهایی که برگزار شد و من شاهد آن بودم  یک شور و انگیزه در بین همه بازیکنان بود و آن ها تلاش می کردند تا توانمندی شان را به اثبات برسانند و  در تیم های ملی حضور پیدا کنند تا برای کشورشان مدالی را به ارمغان آورند. به خصوص در رشته بوچیا که به نظرم باید به گسترش این ورزش بپردازیم تا معلولان و جانبازانی که وضعیت حاد دارند بتوانند به راحتی کار های روز مره خودشان را انجام دهند و با خیال راحت وارد جامعه شوند.

در ادامه المپیک 2020 توکیو را در پیش داریم و همان گونه که همه در جریان آن هستند ستاد عالیه بازی ها که شامل همه دست اندر کاران رشته های مختلف، مسئولان کمیته ملی المپیک و پارا المپیک، وزارت ورزش و جوانان است را بیش از یک سال تشکیل داده ایم  و در این مدت  کوتاه بازی های کشور های اسلامی در بانکو و ترکیه و ترکمنستان را برنامه ریزی کردیم که ورزشکاران ما نتایج خوبی را کسب کردند.

امیدواریم نتایج درخشانی را در المپیک 2020 کسب کنیم

با هماهنگی که بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارا المپیک وجود دارد، تمام رشته هایی که می توانند سهمیه المپیک 2020 را بگیرند و حتی برای کشورمان مدال کسب کنند را به خوبی رصد کرده ایم تا در بازی های المپیک بتوانیم یک نتیجه تاریخی را کسب کنیم. مخصوصا در بخش پارا المپیک که امید های زیادی را برای درخشش ورزشکاران داریم و به امید خدا تلاش می کنیم که هم برنامه ریزی مناسب را داشته باشیم و هم اینکه منافع مورد نیازمان تامین شود.

وزیر ورزش ادامه داد: به نسبت سه دوره قبلی ما در این مدتی که تا بازی های المپیک باقی مانده است فرصتی خوبی داریم و امیدوارم با هدف گذاری که انجام داده ایم نتایج درخشانی را در این بازی ها کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

داورزنی:نامزدهای ریاست کمیته ملی پارالمپیک به سود خسروی وفا انصراف دادند

خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک شد

دلنوشته وزیر ورزش در آسایشگاه کهریزک

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در مجمع انتخاباتی کمیته پارالمپیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این پیام دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا دبیر با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا اظهار کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد. به مردم هم تبریک می‌گویم امیدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتی و هم در المپیک موفق باشند.

وی افزود: از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم که قهرمانی فرزندان ایران را تبریک گفتند. این پیام‌ها نشان دهنده توجه ویژه مسوولان به ورزش است. وزیر امور خارجه نیز با وجود مشغله این روزها همواره توجه ویژه‌ای به کشتی دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالی که تیم‌ها پایه ما قهرمان شد معظم‌له پیام تبریک فرستادند. از این بابت باید از رهبر انقلاب ممنون باشیم که دارند ورزش را می‌بینند. امیدوارم دعای معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وی در خصوص نتایج تیم کشتی ایران در بیشکک گفت: سختی‌های زیادی برای اعزام این ورزشکاران کشیده شد. تیم‌های ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتایج خوبی گرفتند. همچنین نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی نیز برای کسب سهمیه‌های باقی مانده به قرقیزستان اعزام شدند.

دبیر در خصوص حضور خود در بیشکک عنوان کرد: قرار است من نیز به قرقیزستان بروم، اما به خاطر مسائل ناشی از سیل تاکنون چند بار بلیط من کنسل شده است. تمام تلاشم این است تا به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به محل برگزاری مسابقات گزینشی برویم. قرار است یک جلسه مهم بین وزیر ورزش با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود. امیدوارم خروجی آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 745497

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد