Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه پولیتیکو در گزارشی از برنامه‌ریزی کاخ سفید برای ارسال یک پیام ویدئویی مشترک با حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، در ماه‌های اولیه ریاست‌جمهوری ترامپ خبر داد.

این روزنامه آمریکایی در این باره به نقل از منابع آگاه نوشت دو سال پیش که دونالد ترامپ برای اولین بار با یک خط‌مشی جدید در برابر ایران قدم به کاخ سفید گذاشت، این ایده از سوی نزدیکانش مطرح شد که او در اولین پیام نوروزی خود برای مردم ایران در کنار رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، منابع آگاه در کاخ سفید به پولیتیکو گفته‌اند مقامات شورای امنیت ملی آمریکا به دلیل نامحبوب بودن پدرش محمدرضاشاه نزد مردم ایران، در نهایت تصمیم گرفتند که این کار انجام نشود و ترامپ هم سرانجام پیامی به تنهایی طبق روال مرسوم برای تبریک نوروز منتشر کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید ایران پیام نوروزی مردم ایران شورای امنیت نوروز پیام نوروزی رضا پهلوی کاخ سفید مردم ایران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه بوکان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با ماموستا ملا عباس احمدی امام جمعه بوکان دیدار کرد.   سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید وحدت و همراهی مدیران شهرستانی را در سال گذشته بی نظیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که در سایه این همدلی وحدت شاهد کاهش هر چه بیشتر مشکلات باشیم.   وی ادامه داد: بی تردید و با تلاش جهادی مدیران شهرستانی روز به روزشاهد کاهش مشکلات مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.   در این دیدار امام جمعه بوکان نیز با تبریک سال جدید و همزمانی آن با بهار قران با تشکر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم و تولید تصریح کرد

دیگر خبرها

  • تبریک عید نوروز ۱۴۰۳ از زبان زائران حرم شاهچراغ (ع) + فیلم
  • ریشه‌های نوروز عمق تاریخ را درنوردیده است
  • سفر‌های نوروزی مردم در اولین بهار پس از انقلاب (+عکس)
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!
  • هیتلر عید نوروز را به رضاشاه تبریک گفت + عکس
  • دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه
  • عکسی از صف وزرا برای دستبوسی شاه در اول نوروز ۵۳
  • واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!
  • تصاویر| هیتلر عید نوروز را به رضاشاه تبریک گفت!
  • (تصویر) هیتلر عید نوروز را به رضاشاه تبریک گفت!