Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مظفری روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این هنرمند از فعالان عرصه مد و لباس در استان بوشهر است که از بین آثار ارایه شده، داوران پس از بررسی 2 اثر آن را در بخش طراحی لباس برای مناسبت های مذهبی حایز رتبه برتر دانستند.
وی اظهارداشت: این موسسه از سازمان های مردم نهاد برای توسعه فرهنگی و اجتماعی بویژه در حوزه مذهبی و فرهنگ عاشورایی تاکنون برنامه و فعالیت های مختلفی داشته که با استقبال خوبی روبرو شده است
این هنرمند هم گفت: در جشنواره اینترنتی مد و لباس سی پال که در حوزه های مختلف با محوریت هنر و اصالت ایرانی و اسلامی 16 تا 23 آذر در تهران برگزار شد در چند بخش آثار خود را ارایه که 2 اثر مذهبی ام توسط داوران به عنوان برتر برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمنه فروردین افزود: در اختتامیه جشنواره که باحضور مقام های کشوری برگزارشد از آثار ارایه شده به عنوان برتر معرفی و تجلیل بعمل آمد.
وی گفت: چندین سال است که در حوزه مد و لباس در استان بوشهر فعالیت دارم و چندین نمایشگاه مد و لباس را در حوزه مذهبی با حمایت و همکاری موسسه نیمدری سبز برگزار کرده ام.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان بوشهر جمهوری اسلامی فرهنگی و اجتماعی مد مردم نهاد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم

در اتفاقی جالب، تیم گل گلهر در نیمه اول دیدارش مقابل شمس آذر لباس آبی بر تن داشت ولی در نیمه دوم آن را به سفید تغییر داد.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود