Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:مدیرعامل شهرک‌های صنعتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در قم دستگیر شد

 یک منبع آگاه با بیان اینکه بازداشت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم توسط سازمان اطلاعات سپاه قم و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، گفت: برخورد با معدود مدیران متخلف با قاطعیت و بدون اغماض ادامه دارد.به گزارش رکنا، یک منبع آگاه امنیتی در خصوص دستگیری یکی از مدیران ارشد استان بیان کرد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به اتهام فساد مالی و با هماهنگی و دستور مقام محترم قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب ( ع) استان قم بازداشت و پرونده در مرحله تحقیقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه بازداشت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم توسط سازمان اطلاعات سپاه قم و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، افزود: این اقدام در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی و دفاع از حقوق مردم انجام شده و مسئولین امنیتی و قضایی، ضمن حمایت از قاطبه مدیران خدوم و پاکدست، برخورد با معدود مدیران متخلف را با قاطعیت و بدون اغماض ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس سرعت مرگبار راننده آئودی هنگام تصادف وحشتناک عابر پیاده را 30 متر در خیابان پرت کرد! +فیلم دوستی عجیب پسر 12 ساله با 35 حیوان وحشی + عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک امیر عباس سرطانی به آرزویش رسید و بعد به آسمان پرواز کرد+ عکس راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی اخبار حوادث قم بازداشت منبع سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد عکس دختر قتل فیلم زندگی زن طلاق مردم بیمارستان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده بود، راه اندازی مجدد شد.

علیرضا راشکی   بیان کرد: این واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد، واحد‌هایی هستند که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۲۷ واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان و ۱۴ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این ۴۱ واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون غذایی، سلولزی، فلزی، غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی در راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی موثر بوده است.

راشکی گفت: بیشتر واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد در شهرک‌های صنعتی زاهدان و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات، پیگیری در تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، واگذاری واحد‌های راکد و تعطیل به سرمایه گذار جدید، بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ۴۱ واحد تولیدی با سرمایه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۴۰ نفر را فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲