Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@08:20:12 GMT

واکنش مردم به جنجال تازه ترانه علیدوستی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۷۲۲

به گزارش پارس نیوز،  وی در کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان کانادا شرکت کرده و به بهانه حقوق بشر خواستار تحریم مردم ایران شده است. مسیح علینژاد پروژه چهارشنبه های سفید را با کمک کشورهای غربی کلید زده اما هر روز بیشتر پشت پرده این پروژه ضدحجاب آشکار می شود.

اما انتشار این خبر در فضای مجازی واکنش کاربران را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلوزیون در توییتی عجیب از ویدا موحد اولین دختر بهایی کشف حجاب کننده در خیابان انقلاب حمایت کرد و نوشت: نام اولین زنی که دی ماه ۹۶روسری از سر برداشت و در خیابان انقلاب تهران بالای دکل رفت، ویدا موحد بود که مثل میلیون ها خواهر دیگرش در همین کشور، فقط آزادی فردی اش را می خواست. برای همین دنیا را تکان داد، هرچند دیگر دیده نشد. تو اما خانم شجری زاده برای چنین مبارزه ای زیادی کوچکی.

حمایت یک سلبریتی از کسی که سمپات منافقین بوده و در زمان تحصیلات دانشگاهی جذب این سازمان شده و قهرمان سازی از چنین فردی اقدامی غیرقانونی محسوب می شود و مراجع قضایی باید به این موضوع رسیدگی کنند اما انتشار این توییت جنجالی در فضای مجازی واکنش تند کاربران فضای مجازی را در پی داشت. کاربران  مخالفت خود را با این اظهارنظر جنجالی ترانه علیدوستی و قهرمان سازی از یک مجرم که مورد حمایت جریان های مخالف جمهوری اسلامی است، خواستار رسیدگی مراجع قضایی به این تخلف شدند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کانادا حقوق بشر مردم ایران کشورهای غربی پشت پرده فضای مجازی حجاب انقلاب دی ماه جمهوری اسلامی حجاب حقوق بشر دی ماه رسانه های غربی فضای مجازی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»