Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بشار رسن امروز شنبه برای دیدار با ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال عراق امروز عازم کشورش می‌شود و با توجه به همراهی تیم ملی عراق، مدتی را کنار اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نخواهد بود.

وی امروز ضمن پیگیری امور مربوط به خود در باشگاه برنامه کاری خود را هم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب در جریان این ملاقات، از بازی‌های خوب و متعصبانه رسن تشکر کرد و حضور او در جام ملت‌های آسیا به عنوان یکی از نمایندگان پرسپولیس و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن فوتبال عراق را مایه خرسندی و افتخار باشگاه خواند.

بشار رسن قرار است فردا طی مراسمی، جایزه خود به عنوان بهترین بازیکن سال عراق را هم دریافت کند.

او هنگام حضور در باشگاه پرسپولیس، لحظاتی به صحبت با برانکو ایوانکوویچ پرداخت که پس از جلسه با عرب، در حال ترک باشگاه بود.

کد خبر 4485669

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۲۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۸۰ تومان (۱.۸۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۲۵ تومانی به ۴,۳۳۰ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۸۰ تومانی (۱.۸۸ درصد) به ۴,۲۵۰ رسید.

 بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۸۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۸۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۱۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳