Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@04:31:34 GMT

اظهارات عجیب وزیر خارجه بحرین درباره قطر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۸۸۴

وزیر خارجه حکومت بحرین در تازه‌ترین اظهارات خود درباره قطر مدعی شد که عربستان و سه کشور همپیمانش، قطر را محاصره نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در توئیتی نوشت : قطر خواستار گفت‌وگو می‌شود، در حالی که امیر آن در نشست ریاض(سران شورای همکاری خلیج فارس) شرکت نمی‌کند، قطر خواستار احترام متقابل می‌شود، در حالی که پیوسته به رهبران و کشورهای ما حمله می‌کند، در حالی خواستار عدم دخالت در امور داخلی می‌شود، که خود دخالت می‌کند و از توطئه‌چینی دست برنمی‌دارد، و فراتر از همه اینها نمی‌دانیم که قطری‌ها از کدام محاصره حرف می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فعال قطری در واکنش به این اظهارات وزیر خارجه بحرین نوشت : ای خالد، چرا پادشاه بحرین در نشست سران در کویت شرکت نکرد، تو فقط ریاض و ابوظبی را به رسمیت می‌شناسی، از خداوند نمی‌ترسی، از بندگانش خجالت نمی‌کشی، تبدیل شده‌ای به وزیر تبلیغات‌چی بن سلمان و بن زاید، آل خلیفه را بدنام کردی ای وزیر بد، ای دروغگوی شرور خجالت بکش.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: موضوع الحاق کریمه به روسیه برای همیشه بسته شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد که کریمه و سواستوپل بخش جدایی‌ناپذیر روسیه هستند.

این دیپلمات روس در یک سخنرانی ویدئویی به مناسبت دهمین سالگرد اتحاد مجدد شبه‌جزیره کریمه با روسیه تأکید کرد: موضوع الحاق کریمه و سواستوپل برای همیشه بسته شده است.

لاوروف افزود که شبه‌جزیره کریمه اکنون چشم‌اندازهای روشنی برای توسعه بیشتر خود دارد و روسیه بسیاری از مشکلات گذشته این شبه‌جزیره را حل کرده است.

وزیر خارجه روسیه یادآور شد: در طول سال‌های گذشته، بسیاری از مشکلاتی که کریمه از اوکراین به ارث برده بود، حل شده است. با چشم‌انداز روشن توسعه پیش روی ساکنان کریمه، آنها می‌توانند با اطمینان بیشتری به آینده بنگرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • موضع‌گیری جدید اردن درباره جنگ غزه
  • اظهارات عجیب مکرون درباره حمله به روسیه
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • اعتراض خانواده امام به فیلمی در مورد زندگی ایشان /بازخوانی خاطرات هاشمی رفسجانی
  • ۷ ساعت مذاکره بی نتیجه؛ دستمزد کارگران تعیین نشد+ جزئیات | ۸۰ درصد وقت با دولت چانه زنی کردیم... | اظهارات وزیر کار
  • لاوروف: موضوع الحاق کریمه به روسیه برای همیشه بسته شده است
  • طالبان خواستار سفر وزیر خارجه‌ پاکستان به افغانستان شد
  • اظهار نظر عجیب انجمن واردکنندگان تلفن همراه در مورد رجیستری آیفون‌های ممنوعه
  • واکنش عجیب وکیل میلاد حاتمی‌ به اظهارات بازپرس پرونده تتلو