Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش رضایی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و به منظور صیانت از سنت حسنه صله رحم و حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان جامعه و خانواده‌های تحت پوشش از فردا بسته‌هایی شامل اقلام شب یلدا از جمله میوه، آجیل و شیرینی‌های محلی شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رضایی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۵ هزار بسته آماده توزیع می‌باشد و ما بقی اقلام نیز به محض آماده شدن در بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.   وی ارزش بسته‌های ویژه شب یلدا را ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان ذکر کرد که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.   معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای جمع آوری بسته‌های حمایتی شب یلدا ۵۰ مرکز نیکوکاری به همراه خیران و هیئت امنای مساجد و همچنین ۲۱ دفتر کمیته امداد آذربایجان غربی مشارکت دارند که مشارکت بانوان خیر در این امر چشمگیر بود.   انتهای پیام/   توزیع بسته  های اقلام شب یلدا در بین خانواده‌های تحت پوشش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این جهیزیه ها با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در مراسمی به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام  خوی اهدا شد .

مدیر کمیته امداد امام   خوی گفت : این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای تلویزیون ، یخچال ، اجاق گاز ، لباس شویی و جارو برقی است که به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد .

  قادر ولی نژاد ارزش این کالاها را در مجموع 33 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال 200 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ره  شهرستان  خوی اهدا شده است .

  وی تصریح کرد : در حال حاضربا کمک های خیران هیچ نوعروس پشت نوبت جهازیه در این نهاد وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سردشت
  • توزیع ۳۵۲سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خواف
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان