Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۴ آذر را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، خبر نخست بازار تلفن همراه این هفته را با خبر سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون کاهش قیمت تلفن همراه در بازار کشور آغاز می‌کنیم. سبحانی‌فر گفت: بر اساس توافق وزارتخانه‌های «صنعت، معدن و تجارت» و «ارتباطات و فناوری اطلاعات» اجازه واردات تلفن همراه به برخی شرکت‌های واردکننده داده شده و براساس این توافق قطعاً شاهد کاهش قیمت تلفن همراه در کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به روند کاهشی قیمت این ابزار ارتباطی گفت: برخی از شرکت‌ها در زمینه واردات تلفن همراه در گذشته مشکلاتی داشتند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از همایش‌ها در هفته گذشته، از مناسب نبودن وضعیت بازار گوشی و تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت گوشی‌های توقیفی، واردات گوشی و ارز تخصیص‌یافته به آن‌ها خبر داد. به گفته‌ی وی در حال حاضر ۱۲۰ هزار گوشی به‌صورت مستقیم و ۶۰۰ هزار گوشی در گمرک توقیف شده و از آنجایی که پرونده‌ی شرکت‌های واردکننده‌ی این گوشی‌ها در قوه‌ی قضاییه است، نمی‌توانند گوشی جدید وارد کنند.

در ادامه می‌توانید از آخرین قیمت تلفن‌های همراه موجود در بازار اطلاع یابید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه شرکت اپل گوشی هوشمند گوشي سامسونگ هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند