Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سه روز رقابت نفس گیر115 نفر، نخستین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نخستین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل، امروز با معرفی ایده های برتر  به کار خود پایان داد؛ در این رویداد  115 نفر شرکت کننده با همدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم اختتامیه رویداد بزرگ کارآفرینی سلامت شمالغرب کشوراظهارداشت: در راستای ایجاد 20 هزار شغل در استان تعهد اشتغال دانشگاه علوم پزشکی در سالجاری یک هزار و 300 نفر بوده که بخش عمده‌ای از آن به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: 741 اشتغال ایجاد شده در پنجره واحد استان به ثبت رسیده و مابقی نیز در مراحل راست‌آزمایی و ثبت است که پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال به تمام تعهدات اشتغالزایی خود عمل کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت ما امسال موفق شدیم این مرکز را راه‌اندازی کنیم و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به واسطه این مرکز فضا و بستر کارآفرینی را بر مبنای فناوری‌های جدید و حمایت از ایده‌های نوین دانشجویان را مهیا کنیم.

 

اخوان اکبری بیان کرد: با هدف توسعه کارآفرینی و استقبال از دانشجویان خلاق و نوآور تلاش می‌کنیم تا با حمایت استاندار اردبیل و سایر مسئولان به زودی مرکز نوآوری را در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل راه‌اندازی کنیم.

 

وی نقش پیشتاز دانشجویان و مراکز دانش بنیان را در ایجاد کارآفرینی و خلق ثروت یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی موضوعات در بخش پزشکی انتظار می‌رود با برگزاری این رویدادها بتوانیم به توانمندی دانشجویان خود در ایجاد بسترهای تحول‌آفرین در این حوزه بیش از گذشته کمک کرده و بخش عظیمی از مشکلات جامعه را در بخش اشتغال برطرف کنیم.

 

در این مراسم سرپرست شتاب‌دهنده کارا نیز در سخنانی بیان کرد: سالانه 400 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم که تنها دو درصد آنها جذب دستگاه‌های دولتی شده و مابقی باید دست از پشت میزنشینی برداشته و به امید استخدام نباشند بلکه سعی کنند در فضای اشتغال غیردولتی ورود پیدا کنند.

 

عبداللهی اصل بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به ویژه در حوزه سلامت که مورد حمایت جدی دولت است می‌تواند زمینه اشتغال و حل مشکلات واقعی مردم را با توانمندی جوانان و استفاده از خلاقیت آنها به وجود آورد که امیدواریم همه به ایجاد تحول در این حوزه کمک کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانۀ همراه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این سامانه که با ایده پردازی و طراحی سمانه صحیح، کارشناس آموزش سلامت معاونت بهداشت صورت گرفته است در بستر موبایلی برای مسافرانی که از این شهرستان تردد می‌کنند از طریق پیامک با عنوان "معاونت بهداشت مدافع سلامت " در دسترس قرار می‌گیرد.

دکتر محمد قربانی افزود: مسافران بعد از دریافت پیامک وارد این سامانه شده و می‌توانند اطلاعاتی از جمله تغذیه در سفر، نکات ایمنی در سفر، مسیر‌های پرخطر، معرفی مراکز فعال در ایام تعطیلات نوروز و خدماتی که ارائه می‌شود را دریافت کنند.

سامانۀ همراه سلامت از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ سال جدید برای مسافرین نوروزی فعال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانۀ همراه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی در آمل برگزار شد
  • استقرار کانکس‌های ایستگاه سلامت نوروزی در لرستان
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • فعالیت ۲۴ تیم بازرسی و نظارتی لرستان در برنامه سلامت نوروزی و سلامت ماه رمضان
  • اجرای طرح سلامت نوروز در تبریز
  • اجرای برنامه سلامت نوروزی و رمضان در لرستان