Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:27:57 GMT

ترک اعتیاد ۱۶ هزار معتاد در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۱۳

ترک اعتیاد ۱۶ هزار معتاد در اردبیل

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: 16 هزار معتاد در استان در مرحله ترک اعتیاد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان پارس آباد اظهارداشت: 16 هزار معتاد در استان در مرحله ترک اعتیاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی بیان کرد:در حال حاضر 93مرکز ام ام تی در مان سرپایی سوء مصرف مواد مخدر و 9مرکز اقامتی ترک اعتیاد در استان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال بیش از 14هزار مصرف کننده مواد مخدر سنتی و صنعتی در مراکز درمانی سرپایی و کمپ های ترک اعتیاد تحت درمان قرار گرفته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تعداد مراکز اجتماع درمان استان را دو مرکز اعلام کرد و گفت: یک مرکز در پارس آباد و یک مرکز در مشگین شهر اقدام به پذیرش معتادان می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آنها سال2023 میلادی به عنوان بخشی از تحقیق جنایی احضاریه هایی ارسال کردند و سوالاتی پرسیدند و همینطور خواستار سوابق مربوط به مواد مخدر یا فروش غیرقانونی آن در پلتفرم های متا شدند.

به نوشته نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، سازمان غذا و دارو آمریکا نیز به این تحقیقات کمک می کند. البته این سازمان به نقل از سخنگوی متا نوشت: فروش غیرقانونی مواد مخدر برخلاف سیاست های ما است و ما همچنان مشغول فعالیت هستیم تا این محتوا را از سرویس هایمان حذف کنیم. متا به طور فعال با نیروهای مجری قانون همکاری می کند تا با فروش و توزیع مواد مخدر مقابله کند.

متا، سازمان غذا و دارو آمریکاو دفتر دادستان کل ایالت ویرجینیا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداده اند. نیک کلگ رییس امور جهانی متا در پلتفرم ایکس اعلام کرد متا با وزارت امور خارجه ایالات متحده، دفتر مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد و اسنپ چت همکاری می کند تا فروش داروهای مخدر در فضای آنلاین را از بین ببرد و درباره ریسک های مرتبط با آن به کاربران آموزش دهد.

کد خبر 6057050

دیگر خبرها

  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در برنامه باشد/ اقدامات پیشگیری در حوزه اعتیاد تقویت شود
  • دنی اسوالدو: افسردگی باعث شده است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم
  • پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند