Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی در آستانه آغاز فصل زمستان قرار داریم که محور قروه – دلبران که سال های سال است در داغدار شدن خانواده های قروه ای نقش فعالی دارد هنوز هم مورد توجه دولتنمردان قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، وقتی از جاده های مرگ استان کردستان صحبت به میان می آید نا خود آگاه مردم شهرستان قروه به محور قروه _ دلبران فکر می کنند که همه ساله و بخصوص در آستانه عید نوروز و با بارش های برف و باران خانواده های بسیاری را داغدار کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جاده ای که در سال 92 و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کنار دیگر وعده های خاک خورده مردان تدبیر و امید نقش مهمی در کسب آرای حسن روحانی بازی کرد اما متاسفانه با گذشت بیش از 5 سال از ان روزها هنوز هم نه دولت و نه حمایت کنندگان دولت در خصوص وضعیت این جاده اظهار نظری نداشته اند.

 

 

اما به راستی حال و روز این روزهای جاده دلبران به قروه را باید از زبان مردمان محروم بخش دلبران شنید که با مشقت و سختی در تردد از این جاده قلب های بسیاری را می لرزانند تا به مقصد برسند و هم اکنون نیز که آغاز فصل سرما و بارش برف است این دلهره ها هستند که در خانواده های دلبرانی گرمای منازل را از بین می برند.

 

فقط برای وعده های انتخاباتی از جاده دلبران صحبت می شود

 

در همین رابطه گفتگویی داریم با یکی از رانندگان محور دلبران به سمت قروه که یکبار نیز از مرگ حتمی نجات یافته است.

 

این راننده در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: در سال 93 بود که به دلیل بارش برف و مه آلود بودن هوا دید مناسبی از جاده نداشتم و در نزدیکی پل دلبران که دارای پیچ بسیار نامناسبی است و در حالی که خیلی دیر متوجه کامیونی که از روبرو می آمد شده بودم از جاده خارج شدم و با برخورد به کناره پل از سقوط نجات پیدا کردم .

 

 

وی ادامه می دهد: سال های زیادی است که نامه های بسیاری برای بهبود وضعیت جاده نوشته اسم اما کسی پاسخگو نیست و هیچ کس برای ما کاری نمی کند.

 

این راننده که خواستار ممانعت از انتشار نام خود شد افزود: هر کدام از افرادی که برای نمایندگی در مجلس کاندید می شوند وقتی به دلبران می آیند از وضعیت جاده اظهار تاسف می کنند و قول بهبود این وضع را می دهند اما وقتی به مجلس وارد می شوند گویی دلبران را فراموش می کنند و فقط به وازه هایی همچون نبود بودجه بسنده می کنند.

 

 

وی ادامه داد: سوال من این است که اگر بودجه نبود پس چرا قول دادی و عمل نمی کنید؟

 

این راننده افزود: دولت در شهر دلبران هیچ نوع کار زیربنایی که بتواند نجات بخش وضعیت مردم باشد انجام نداد و برای جاده هم هیچ راهکاری ندارد.

 

 

یادآوری به مسئولین؛

 

13 اسفند ماه سال 96 ، محور دلبران _ قروه 9 کشته و مجروح در سانحه رانندگی؛

 

خبری که جامعه فرهنگیان و خانواده های بسیاری از مردم شهرستان قروه را داغدار کرد

 

 

در آستانه عید نوروز سال گذشته شاهد مرگ یکی از معلمین دلسوز شهرستان قروه بودیم که در محور دلبران به قروه و در حالی که به سمت کلاس درسی خود می رفت دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد، معلمی که وقتی هم اکنون و با گذشت یکسال نام او بر زبان جاری می شود همه از نبودنش افسوس می خورند.

 

"متاسفانه خودروی پراید سرویس فرهنگیان شهرستان قروه که به سمت دلبران در حرکت بوده است در یک کیلومتری شهر دلبران با یک خودروی پراید دیگر برخورد می کند و در اثر این سانحه یکی از فرهنگیان شهرستان قروه و یک راننده جان خود را از دست می دهند و 7 نفر دیگر نیز مصدوم می شوند"

 

خبری که به مانند پتکی بر سر مردم شهرستان قروه کوبیده شد و هیچ مسئولی کلامی بر لب نیاورد...

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در روز بیست‌وهشتم اسفند، ساعت 08:45 و استان‌های مازندران، البرز و تهران، محور چالوس(شمال به جنوب) همچنین آزادراه تهران - شمال(شمال به جنوب)، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور و آزادراه فوق) اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های سیاه بیشه و هریجان

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا گزنک و محدوده‌های وانا و بایجان

- تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محور چاهان – زرآباد

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

سی سخت - پادنا

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

محدودیت‌های تردد محدودیت ترافیکی در روز بیست‌وهشتم اسفند، ساعت ۰۸:۴۵ در استان مازندران، البرز و تهران، محور چالوس (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال (شمال به جنوب) محدودیت تردد همه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور و آزادراه فوق) اجرا شد. کد خبر 737253

دیگر خبرها

  • پیش بینی تردد بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودروی سواری در جاده‌های کشور
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • جاده کندوان امروز یک‌طرفه شد
  • آماده سازی محور‌های مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • اجرای پویش مسیر پاک - ایران سبز در مسیر دهگلان و قروه + تصاویر
  • ممنوعیت تردد شبانه تانکر‌های حمل سوخت در جاده قدیم سنندج- مریوان
  • معرفی جاذبه‌های گردشگری قروه/اژدهای سنگ شده را باید دید