Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قاضی جوان گالیکشی، فردی را که درختان جنگلی را می‌برید و به ذغال تبدیل می‌کرد به پاکسازی پارک جنگلی گلستان محکوم کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان با اعلام این خبر گفت: قاضی جوان گالیکشی، فردی را که درختان جنگلی را می‌برید و به ذغال تبدیل می‌کرد به پاکسازی پارک جنگلی گلستان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی افزود: این فرد مکلف است با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان گالیکش، حاشیه‌ی جاده پارک ملی گلستان را تمیز کند.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون این فرد باید به سه ماه حبس محکوم شود، اما از آن جا که این فرد فاقد سابقه‌ی کیفری است قاضی او را به اجرای خدمات عمومی رایگان در زمینه حفظ محیط زیست محکوم کرد.


به گفته‌ی این مقام ارشد قضایی استان گلستان، واحد اجرای احکام کیفری و اداره منابع طبیعی شهرستان گالیکش بر اجرای این حکم نظارت می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری میزان، گلستان از استان‌های پیشرو کشور در صدور آرای جایگزین حبس است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان زندان مجازات قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهمترین توصیه‌ها بدین شرح است:
 با توجه به کاهش دما در صبح ۵ شنبه و جمعه جهت کاهش خطر احتمالی سرما به درختان میوه هسته دار و دانه دار مناطق کوهستانی که در مرحله تمام گل هستند عدم استفاده از کود‌های ازته، عدم هرس سبز درختان، تقویت درختان با ترکیبات پتاسیه و آمینواسیدو محلول پاشی فروت ست در درختان میوه خزان دار در زمان تورم جوانه‌ها و تا قبل از ظهور کامل برگ‌ها یا به گل رفتن در هوای افتابی و آرام روز انجام شود.
 به سبب وزش باد شدید محافظت از استحکام گلخانه‌ها استفاده از کیسه شن جهت تثبیت گلخانه‌ها و ترمیم درز و شکاف‌های احتمالی پوشش گلخانه، جهت افزایش مقاومت بوته‌ها به سرما‌های دیررس بهاره به استفاده از کود‌های اسید آمینه، پتاسه و سالیسیلیک اسید در مزارع گندم و جو اقدام شود.
با توجه به وزش باد و رگبار باران در این هفته کندو‌های زنبور عسل پشت به باد و بالاتر از سطح زمین قرار گیرند.
 روشن نمودن دستگاه هواده از غروب خورشید و شب هنگام خصوصا در استخر‌هایی که دچار رشد جلبکی هستند از تلفات ناشی از کمبود اکسیژن جلوگیری می‌نماید.

دیگر خبرها

  • بن‌بست شکنی دستگاه قضایی گلستان در سال ۱۴۰۲
  • کشورهای مختلف برای کاشت درخت چه کرده‌اند؟
  • توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • درخت کاری یا درخت داری؟
  • واکنش وکیل میلاد حاتمی به اظهارات بازپرس پرونده تتلو
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی
  • ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت در پارک جنگلی النگدره گرگان / خاطر طبیعت آسوده شد
  • واکنش وکیل میلاد حاتمی به رسانه ای شدن توبه تتلو
  • اسرار سروهای ۳۳۰۰ ساله «بان‌سرو» ایلام
  • دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان