Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس کميته محيط زيست شوراي چهارم شهر تهران در ديدار از «جشنواره ارگانيک» گفت: جشنواره ارگانيک فرصتي براي ارائه محصولاتي است که با سلامت شهر و شهروندان سر و کار دارد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران؛ محمد حقاني افزود: جشنواره ارگانيک، جشنواره‌اي محيطي زيستي در راستاي سالم سازي زيست شهري و سلامت شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه تغذيه سالم، سلامت شهروندان را به دنبال دارد، اظهار کرد:از جمله دستاوردهاي جشنواره ارگانيک، آشنا کردن شهروندان با آثار و نتايج استفاده از محصولات ارگانيک است.
عضو شوراي چهارم در پايان با دعوت از شهروندان براي استقبال از جشنواره ارگانيک،خاطرنشان کرد:اين جشنواره در زمينه آگاهي بخشي، اطلاع رساني و فرهنگ سازي تغذيه سالم به شهروندان مي‌تواند بسيار موثر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارگانيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد سالم است

مهدی اله‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۷۱ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۰ از شرایط سالم هوای این کلانشهر نشان دارد.

او افزود: هم اکنون کیفیت هوا در اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای "سالم و پاک"، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست، انتخاب نیست بلکه ضرورت است
  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • ‍ تیمار و رها سازی پرندگان وحشی در طبیعت شهرستان کلات
  • توافق ایران و چین برای همکاری‌های محیط زیستی
  • هوای مشهد سالم است
  • تغذیه سالم با داشتن مغز سالم مرتبط است
  • برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت اجتماعی سالمندان در استان بوشهر
  • مهاجمان «دختری با گوشواره مروارید»‌ زندانی نمی‌شوند
  • توصیه‌هایی برای تغذیه سالم به روزه داران
  • با این غذا‌ها سالم بمانید