Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@08:36:52 GMT

تجهیزات برق درایران چه‌وضعیتی‌دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۲۵

پست‌های برق افتتاح شده در یک سال گذشته، موجب شده است تا ظرفیت پست‌های شبکه انتقال و توزیع کشور تا پایان آبان‌ماه سال جاری به ۱۰۶ هزار و ۹۳۱ مگاولت آمپر برسد. ناطقان: طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق در سراسر ایران تا پایان سال گذشته، حدود ۱۲۴ هزار کیلومتر مدار بوده که این رقم تا انتهای آبان‌ماه سال جاری به ۱۲۵ هزار و ۵۳۵ کیلومتر مدار رسید؛ درواقع طی یک سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر مدار به طول خطوط شبکه انتقال و فوق توزیع کشور افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طول شبکه توزیع کشور نیز طبق اعلام وزارت نیرو، تا پایان سال گذشته، حدود ۷۸۲ هزار کیلومتر بوده که این رقم تا پایان مهرماه امسال از مرز ۷۹۶ هزار کیلومتر نیز گذشت؛ به عبارتی در طی یک سال گذشته، بیش از ۱۴ هزار کیلومتر به طول شبکه توزیع برق کشور افزوده شده است.

هم‌چنین تعداد ترانسفورماتورهای برق کشور تا پایان سال گذشته، به حدود ۶۸۷ هزار دستگاه رسیده بود که این رقم تا پایان مهرماه امسال به بیش از ۷۰۲ هزار دستگاه رسیده است. افزایش ۱۵ هزار دستگاه موجود این بخش در یک سال گذشته موجب شده تا ظرفیت ترانسفورماتورها از ۱۱۹ هزار و ۳۶۱ مگاولت آمپر به ۱۲۰ هزار و ۸۰۰ مگاولت آمپر برسد.

علاوه بر این ظرفیت‌های پست‌های شبکه انتقال و توزیع ایران تا پایان سال گذشته، ۱۰۵ هزار و ۴۵ مگاولت آمپر بوده که تا پایان آبان‌ماه سال جاری با افتتاح پست‌های جدید این رقم به ۱۰۶ هزار و ۹۳۱ مگاولت آمپر رسیده و ظرفیتی بالغ بر ۱۸۸۶ مگاولت آمپر به پست‌های بخش انتقال و توزیع کشور افزوده شده است.

بر اساس برآورد صورت گرفته ظرفیت پست‌های برق (انتقال و فوق توزیع) نسبت به مدت مشابه سال سال گذشته حدود چهار درصد افزایش پیدا کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: تجهیزات برق ، ایران ، انتقال و توزیع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجهیزات برق ایران انتقال و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بزرگ قوه قضائیه ؛ کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری ، خطیب جمعه تهران می ماند؟

روزنامه شرق نوشت؛   بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقدند انتقال چهارهزار و ۲۰۰ متر زمین با امضای جعلی کمی عجیب است و باورش سخت، بنابراین این سؤالات مطرح است که صدیقی یا فرزندان یا عروسش یا خلاصه یکی از نزدیکانش در پیروان اندیشه‌های قائم، از خود نپرسیدند نحوه نقل و انتقال این زمین چگونه بوده است؟ ممکن است چنین غافل باشند و صاحب چنین دارایی عظیمی شوند و از خود نپرسند روند کار چگونه بوده؟ و آیا او همچنان تا پایان رسیدگی قضائی همچنان امام جمعه موقت تهران باقی خواهد ماند یا خیر؟   به هرحال باید منتظر ماند و رسیدگی قضائی را زیر نظر گرفت. این پرونده آزمون بزرگ قوه قضائیه است و افکار عمومی بیش از این توان تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارد و بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت شفاف‌سازی مستند در قضیه اراضی منتقل شده به کاظم صدیقی/ زمانه‌ی پاک کردن صورت مسئله گذشته
  • آزمون بزرگ قوه قضائیه ؛ کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری ، خطیب جمعه تهران می ماند؟
  • افزودن ۳ هزار مشترک جدید به شبکه توزیع برق فارس
  • نزدیک شدن اولیویه ژیرو به جدایی از میلان و انتقال MLS
  • ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب استان کرمان بازسازی شد/ ضرورت جلوگیری از هدر رفت آب
  • چگونه جامعه بین‌المللی به فقر شدید پایان می‌دهد؟
  • با درآمدهای کنونی نمی‌توان مطالبات پیمانکاران را پاسخ داد/ مذاکره با سازمان برنامه
  • آخرین خبرها از پیشرفت ۲ طرح زیرساختی خراسان جنوبی
  • بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان
  • بتن‌ریزی آخرین پل کیلومتر صفر تا ۸ رینگ چهارم انجام شد+ فیلم