Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@11:11:43 GMT

برنامه هوانیروز برای جذب دانشجوی خارجی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۳۴

برنامه هوانیروز برای جذب دانشجوی خارجی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح (شنبه) در اولین همایش هم اندیشی تخصصی نخبگان هوانیروز آجا و شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت: هوانیروز نامی آشنا برای همه کشور و همه کسانی است که در صنعت بالگردی دستی بر آتش دارند. هوانیروز یگانی است که در قبل از دفاع مقدس منحصر به فرد بود که ارتباط مستمر با حضرت امام و روحانیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با این همایش می خواهیم یک هم اندیشی با صنعت هوانوردی داشته باشیم چراکه این صنعت پیشرفته است. امروز ناوگان بالگردی ما عظیم و یکی از قدرتمند ترین ناوگان بالگردی خاور میانه است.

امیر قربانی با بیان اینکه شرایط سخت تحریمی را داریم و باید تلاش کنیم نهضت قطعه سازی راه اندازی شود چراکه ناوگان بالگردی نیازمند پشتیبانی قطعه سازی است، ادامه داد: تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای جزو چالش هاست که باید آمادگی خود را در برابر این تهدیدات حفظ کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش مشکلات ارزی و سرمایه گذاری، طولانی شدن پروژه ها و از دست دادن فرصت ها را از جمله چالش های این حوزه برشمرد و عنوان کرد: پروژه های ما باید زودبازده باشد. برخی صنایع رویکرد انتفاعی دارند و در برخی شرکت ها رویکردی نسبت به بحث امنیت کشور وجود ندارد.

وی گفت: در کشور ما متخصصان جوان و شرکت های دانش بنیان بسیار زیاد هستند که باید برای آنها افق تعریف شود و هدف گذاری برای آنها صورت گیرد. تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس در بحث تحصصی و بالگردی مانند تعمیر و نگهداری و تولید قطعات بسیار ارزشمند است.

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز در حال حاضر چهارگوشه کشور را با همکاری برادران سپاه تحت پوشش خود دارد، خاطرنشان کرد: نخبگان و پیشکسوتان باید دست به دست هم دهیم تا یک ناوگان بالگردی مدرن و فوق مدرن داشته باشیم. باید بتوانیم پا به پای کشورهای پیشرفته حرکت کنیم و بلکه پیشرفته تر از آنها باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: مرکز آموزش شهید وطن پور بزرگترین مرکز آموزش بالگردی در خاورمیانه است که در گذشته از کشورهای خارجی نیز در آن دانشجو آموزش می دادیم و اکنون نیز در صدد هستیم دانشجوی خلبانی از کشورهای خارجی آموزش دهیم.
 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هوانیروز جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در رتبه‌بندی علمی رقیب‌پذیر باشیم

سحر کوثری، معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شاخص‌های لازم برای ارتقای رتبه تولید علمی ایران اظهار کرد: رشد خوبی در ارتقای رتبه علمی ایران داشته ایم و داریم. 

وی افزود: اگر رتبه تولید علمی ایران به ۱۶ رسیده به معنای توقف در رشد نیست، بلکه راهمان سخت‌تر شده و در سراشیبی بالاتری قرار گرفته ایم. 

کوثری تصریح کرد: باید رقیب پذیر باشیم و بدانیم که همه کشور‌ها همانند ایران در توسعه علم و فناوری فعال هستند. رتبه بندی همیشه معیار نسبی است و از لحاظ نسبی بودن باید رقبا را در نظر بگیریم و در قیاس با آنها خودمان را قضاوت کنیم، شاید رقبا فعالیت‌های جدی‌تری را آغاز کرده باشند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری جرائم ابلاغی کارفرمایان متخلف در استان
  • به درگیری درمانگاه قم به عنوان یک ماجرای برنامه‌ریزی شده توسط سرویس‌های خارجی نگاه کنید
  • باید در رتبه‌بندی علمی رقیب‌پذیر باشیم
  • اجرای طرح هوشمند سازی در اولویت برنامه‌های مرزبانی قراد دارد
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • فراخوان طراحی تندیس سی‌و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه منتشر شد
  • از هر ناشنوا می‌توان یک قهرمان ساخت
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد