Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:22:31 GMT

30 هزار حلقه لاستیک خودرو سنگین در اصفهان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۳۸

30 هزار حلقه لاستیک خودرو سنگین در اصفهان توزیع شد

به گزارش ایرنا، علیرضا جعفری روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات این اداره کل افزود : این توزیع بر اساس ثبت نام در سامانه انجام شده و هدف از آن توزیع عادلانه لاستیک به رانندگان خودروهای سنگین بوده است.
وی ادامه داد : 20 هزار حلقه لاستیک از آمار یاد شده از اول مهر از طریق سامانه و از اواخر تیر ماه 10 هزار حلقه از طریق صنف بر اساس کارکرد به رانندگان به منظور تسهیل در حمل و نقل برون‌ شهری در اختیار رانندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تصریح کرد: هدف این مجموعه مدیریت توزیع عادلانه لاستیک است و مدل ها و انواع مختلف لاستیک بر مبنای کارکرد رانندگان در اختیار آنان قرار می گیرد.
جعفری خاطرنشان کرد : میزان کشته شدگان در حوادث جاده ای استان اصفهان به صورت مستمر از ده سال قبل تاکنون با روند نزولی رو به رو بوده است کاهش داشته است، اما با این وجود در 2 سال اخیر با رشد ناچیزی مواجه شد و دلیل آن افزایش چند برابری حجم ناوگان و ورود ناوگان غیر ایمن بوده است.
وی با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان عمومی باید فرهنگ سازی شود، تاکید کرد: بر مبنای تحلیل آمار، استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی میزان حوادث جاده ای را کاهش می دهد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان بر ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های برون شهری تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای 12 هزار کیلومتر انواع جاده است، این استان 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه دارد.
این نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد.
روز 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان، روز تجلی ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی یادآور خاطره فرمان تاریخی رهبرکبیرانقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) در سال 1362 است که رانندگان کامیون در کشور برای تخلیه کالاهای اساسی مردم رهسپار بندرهای جنوبی کشور شدند و هرسال به مناسبت این روز و هفته حمل ونقل در کشور برنامه های متنوعی برای ارج گذاشتن به حرکت کامیون داران در این روز برگزار می شود.
6020/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آزاد راه اصفهان خودرو راهداری و حمل و نقل جاده فرهنگ سازی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی

فرماندار خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خبر سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی که طی روز گذشته در شبکه های اجتماعی انتشار یافته صحت نداشته و مشکل خاصی در این مرز وجود ندارد.

کریم علی نژاد با اشاره به اقدام نیرو‌های خدمات رسان در مرز برای تعمیر لاستیک‌هایی که باد آنها خالی شده بود، اضافه کرد: افرادی از روی بی اطلاعی یا غرض ورزانه اقدام به پخش خبر کذب سرقت لاستیک‌ها در مرز کردند که شهروندان و مسافران نباید به این گونه اخبار توجه کنند چرا که این نوع اخبار جو بی اعتمادی را افزایش می‌دهد.

فرماندار خوی اظهار کرد: طی مدت عید نوروز و پیش از آن، همه امکانات و نیرو‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مسافران در این شهرستان به ویژه مرز رازی بسیج شده است.

علی نژاد با بیان اینکه ده‌ها هزار نفر طی مدت طرح نوروزی از مرز رازی تردد داشته اند و کمترین مشکلی در این خصوص وجود نداشته است، ادامه داد: خودرو‌های پارک شده در پارکینگ نیز در امنیت نگه داری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد
  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد است
  • برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه در استان اصفهان
  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود