Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@11:19:54 GMT

بیرانوند از«سیدجلال» بپرسد رحمتی کیست بعد حرف بزند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۴۳

به گزارش وانانیوز،  جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپیدرود یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود ولی در بازی با پدیده شفر از او استفاده نکرد. این بازیکن در خصوص با پدیده پیرامون این مسابقه و اتفاقات پس از آن گفت‌و‌گویی با ما انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:



* استقلال در شرایطی مقابل پدیده به تساوی رسید که اگر بازی را می‌بردید شرایط بهتری پیدا می‌کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

بله، درست است، ما برای برد وارد زمین شدیم و دیدید که به پدیده حتی یک موقعیت هم ندادیم. چند فرصت خوب هم داشتیم که از سر بدشانسی وارد دروازه نشد اما از آن طرف هم گل صد در صد سالم ما را آفساید اعلام کردند و دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آمد.



* چطور شد اینقدر بازیکنان بعد از بازی با پدیده ناراحت بودند؟

ناراحت نباشند؟ تیم ما بازی را برده ولی داور گل صد در صد ما را نگرفت. مگر در بازی مقابل تیمی مثل پدیده چقدر موقعیت نصیب حریفان می شود؟



*اما کمک داور بازی عذرخواهی کرده است...

دستشان درد نکند! 3 امتیاز ما را هم بر می گردانند؟



* نه!
پس این عذرخواهی به درد ما نمی خورد! شما دیدید که تیم ما حتی یک موقعیت هم به پدیده نداد در حالی که این تیم تمام تیم های لیگ برتر را اذیت کرده است.



* با این وجود بعد از اظهار نظر هم تیمی های تو شب گذشته بازیکنان پرسپولیس از جمله بیرانوند، خلیل زاده و ..... علیه مهدی رحمتی موضوع گرفتند...

شنیدم بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کرده اند و حرفهایی در مورد رحمتی زده اند. البته فیلم مصاحبه بیرانوند را دیدم ولی واقعا من جابر انصاری که 4 سال است در استقلال هستم و بیش از 20 گل برای تیمم زده ام و رفت و برگشت به پرسپولیس گل زده ام هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم جواب کاپیتان پرسپولیس را بدهم! بیرانوند حداقل اگر می خواهد در مورد رحمتی حرف بزند اول از سید جلال حسینی که سالها با رحمتی همبازی بوده اجازه بگیرد و از او سوال کند رحمتی کیست و چه افتخاراتی دارد بعد در موردش مصاحبه کند! او تازه 2 سال است به پرسپولیس آمده بعد در مورد کاپیتان استقلال حرف می‌زند؟ ظاهرا این بنده خدا یادش رفته تا پارسال چه حرفهایی در مورد پرسپولیس می‌زد؟



* چطور؟

این بنده خدا مرتب در صفحات مجازی اش به هواداران پرسپولیس عدد 4 نشان می داد و 2 بار هم سر از باشگاه استقلال در آورد. شاهکار او هم مصاحبه اش در مورد هواداران پرسپولیس بود که هنوز وقتی آن فیلم را می بینیم تعجب می کنیم که او با چه رویی در این تیم بازی می کند.این بنده خدا (بیرانوند) به هواداران تیمش گفت ساکت شوید و بعد هم در مصاحبه اش اشاره کرد که شما خواب قهرمانی را هم نمی دیدید حالا بعد از 10 سال برایتان قهرمانی آوردیم و علیه ما حرف هم می زنید؟ همین صحبت نشان می دهد که بیرانوند موقعی که مصاحبه می کند زیاد فکر نمی کند و چندان تعادل ندارد.(با خنده)


* خیلی جدی صحبت می کنی؟

چرا نکنم؟ دیشب دیدم اکثر بازیکنان پرسپولیس داشتند در مورد آقای فغانی صحبت می کردند و در حمایت از او مصاحبه می کردند. کسی منکر توانایی های آقای فغانی نیست و همه می دانند او بهترین داور ایران است ولی مگر خود آقای فغانی نمی تواند از خودش دفاع کند؟ مگر کسی که در جام جهانی قضاوت کرده می ترسد از خودش دفاع کند؟همین که پرسپولیسی ها از فغانی دفاع می کنند خودش جای سوال دارد.



* و حرف آخر؟

من جواب بقیه دوستان را که از حرف های بازیکنان استقلال ترش کردند را نمی دهم فقط توصیه‌ام به بیرانوند که ادعا می کند بازیکن ملی است این است که ادبیات مصاحبه جلوی دوربین با ادبیات ارسال دایرکت به مردم در صفحات مجازی فرق می کند!من به عنوان کسی که کم صحبت می کنم این توصیه را به بیرانوند می کنم که اگر صحبت کردن بلد نیست حداقل حرف نزدن را خوب یاد بگیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟

علی الحمادی در این فصل از فوتبال انگلیس یک ستاره درخشان بوده که با آمار فوق‌العاده خود توجهات را جلب کرده است.

او که فصل را در لیگ دسته دوم (سطح چهارم فوتبال انگلیس) آغاز کرده بود برای ویمبلدون در نیم فصل ۱۷ گل و ۷ پاس گل ثبت کرد تا این تیم صدرنشین جدول باشد. این آمار باعث شد تیم‌های حاضر در دسته‌های بالاتر به سراغ جذب او بروند؛ ایپسویچ تاون موفق شد در بازار نقل و انتقالات نیم فصل این مهاجم ۲۲ ساله عراقی را به خدمت بگیرد و کایرن مک‌کنا مربی سابق منچستر یونایتد و سرمربی حال حاضر ایپسویچ تاون با حضور او نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.

الحمادی که نخستین عراقی چمپیونشیپ است، تنها در ۹ بازی که اغلب به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین شده چهار بار گلزنی کرده و شب گذشته برابر شفیلد ونزدی در حالی که تنها ۷ دقیقه از ورودش به زمین بازی می‌گذشت، توانمندی خودش را در امر گلزنی نشان داد و دبل کرد.

او تنها در ۱۰۸ دقیقه، ۴ بار گلزنی کرده تا بدین ترتیب هر ۲۷ دقیقه یک بار دروازه حریف را باز کرده باشد و به تیمش در راه بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

این تیم حالا با ۸۱ امتیاز بالاتر از لیدز یونایتد و ساوتهمپتون، سعی دارد بتواند بعد از لسترسیتی ۸۲ امتیازی صعود کند، اما باید تا پایان فصل منتظر بماند و چشم انتظار روند صعود به لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • عکس‌| لقب متفاوت یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی
  • عیدی به تیم ملی؛ بیرو برگشت!
  • فرصت سوزی های متوالی عیسی آل کثیر؛ پرسپولیس می توانست بیشتر گل بزند!
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است
  • ستاره سویا می‌خواست سرمربی‌اش را کتک بزند! (عکس)‏
  • ویدیو/ مهار فوق‌العاده بیرانوند که دروازه پرسپولیس را نجات داد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان