Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حالی که اردوی تیم امید ایران عصر روز شنبه 24 آذر در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می شود زلاتکو کرانچار ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی مفید برای تیم امید اظهار داشت: من از ابتدا درخواست خودم را برای برگزاری اردوها و بازی های مفید با حریفان قدرتمند اعلام کرده بودم و خوشحالم که این امکان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اولین بازی مقابل تیم المپیک عمان قرار گرفتیم و حالا در اردوی جدید دو مسابقه مفید برابر تیم سوریه برگزار می کنیم. بعد از آن هم در یک بازی دیگر به مصاف اردن می رویم. همچنین اطلاع دارم که برنامه های خوبی برای انجام بازی های تدارکاتی و اردوهای دیگری هم در نظر گرفته شده است. این اتفاق بسیار خوبی است که به ما کمک می کند و خوشحالیم که می توانیم با تیم های مختلف در بازی های تدارکاتی روبرو شویم. بازی با اینگونه تیم ها که برای ما ناشناخته هستند می تواند آزمون بسیار خوبی باشد و از سوی دیگر موجب شود شناخت و هماهنگی بهتری بین اعضای تیم ایجاد شود.

سرمربی تیم ملی امید ایران هدف از برگزاری این اردو را ایجاد جو روانی مناسب و آزمودن توانایی شاگردانش دانست و اضافه کرد: این برای ما بسیار مهم است که به معنی واقعی یک تیم باشیم. برای همین باید صمیمیت و ارتباط روانی مناسب بین اعضای تیم وجود داشته باشد که اینگونه اردوها تاثیر بسیار خوبی دارد. همچنین می خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم خصوصا بازیکنانی که در این اردو به جمع ما ملحق می شوند و برخی از آنها گزینه هایی برای رفع نقاط ضعف در پست های مختلف هستند. بر همین اساس سعی می کنیم از فرصت این اردو و بازی های پیش رو به بهترین شکل استفاده کنیم.

کرانچار در پایان پیرامون حریفان ایران در مرحله اول بازی های مقدماتی المپیک نیز اظهار داشت: برنامه حریفان را از طریق تیم آنالیز دنبال می کنیم و در جریان بازی ها و مسابقاتی که در پیش دارند هستیم. می خواهیم به شکل کامل مسابقات این تیم ها را مرور کنیم تا با شناخت کافی جهت انجام بازی های مرحله اول آماده شویم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام داوران تیم‌های اصفهانی به حریفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه ۲۷ اسفند میزبان گل‌گهر سیرجان است که امیرسامان سلطانی به همراه محمدعلی پورمتقی، حمیدرضا افشون و رسول اولیایی داوران این دیدار هستند.
همچنین تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه ۲۷ اسفند ماه مهمان مس رفسنجان است که روح‌اله شریفی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و فرهاد مروجی، سعید زیبا و سیدحسین حسینی وی را در این امر همراهی می‌کنند، یداله جهانبازی نیز ناظر داوری است.
سپاهان با ۳۴ امتیاز چهارم و گل‌گهر با ۳۳ امتیاز پنجم است؛ ذوب‌آهن نیز با ۲۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقه قرآنی «و رتل»؛ در پی کشف صوت‌های قاریان ناشناخته
  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • تغییر سرعت انبساط جهان به دلیلی ناشناخته
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردنش از تیم ملی فوتبال ایران
  • اوزونیدیس: هیچوقت احساس نکردم سپاهان برتر از ماست؛ گل‌های ساده‌ای می‌خوریم
  • اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست
  • پیولی: محرومیت تئو هرناندز به تیم ضربه می‌زند؛ حریفان باید نگران جناح چپ میلان باشند
  • سفردرناهای مهاجر آذربایجان‌غربی به سیبری
  • اعلام داوران تیم‌های اصفهانی به حریفان