Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه هکری انانیموس اسنادی درباره تامین مخارج طرح Integrity Initiative "موسسه اداره حکومت" بریتانیا در وبسایت cyberguerrilla.org منتشر کرد.به گزارش بلاغ،در سندی تحت عنوان "پیشنهادات دونلی درباره کریمه"مورخه سال 2014 مجموعه تدابیر نظامی پیشنهادی کریستوفر دونلی، مدیر موسسه اداره حکومت بریتانیا شرح داده می شود که قرار بود پس از الحاق این شبه جزیره به روسیه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستوفر دونلی از جمله پیشنهاد کرده بود خلیج کوچک سواستوپول مین گذاری شود.
پیشتر گزارش داده شده بود که هکرهای گروه انانیموس اسناد داخلی برنامه Integrity Initiative را در اینترنت منتشر کرده اند که دولت بریتانیا اجرای آنرا احتمالاً در سال 2015 آغاز کرده است. این طرح به عنوان بخشی از تدابیر برای مبارزه با عملیات هیبریدی و تبلیغات روسیه تدوین شده بود.
شبه جزیره کریمه پس از همه پرسی مارس 2014 که در آن حدود 97 درصد مردم این سرزمین به پیوستن به ترکیب روسیه رای دادند، بخشی از خاک روسیه شد. این همه پرسی پس از کودتا در اوکراین در فوریه سال 2014 برگزار شد. کی اف کریمه را کمافی السابق بخشی از خاک خود می داند که بطور موقت به اشغال روسیه در آمده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس دنبال سوراخ موش می‌رود!

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه انگلیسی تایمز نوشت که آلمان، بزرگترین منبع حمایت نظامی از اوکراین در اروپا، به دلیل «ترس» و «عدم دیدگاه استراتژیک» متحدان خود را تحقیر می‌کند.

به رغم اینکه آلمان اعلام کرده با نظر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در خصوص اعزام سرباز به اوکراین مخالف است، اما بیشترین کمک نظامی را به اوکراین کرده است. از سوی دیگر، افشای فایل صوتی افسران آلمانی برای حمله به پل کریمه بیش از پیش آلمان را به عنوان یک کشور مداخله گر در جنگ اوکراین معرفی کرد.

یکی از مشاوران رئیس جمهور فرانسه، از رفتار اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در قبال روسیه انتقاد کرد. این منبع گفت: «وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس بلافاصله می‌دود تا به دنبال سوراخ موش بگردد.»

به نظر می‌رسد آلمان در کنار حجم بالای کمک‌های نظامی به اوکراین و حتی لفاظی‌های مقامات آلمانی درباره مقابله با روسیه از رویارویی با روسیه واهمه دارد.

صدراعظم آلمان، اخیرا امتناع از ارائه موشک‌های تاروس به اوکراین را تایید و در عین حال بر کنار گذاشتن این موضوع تاکید کرد، زیرا این امر مستلزم مشارکت پرسنل نظامی آلمان در جنگ اوکراین است. این اتفاق پس از آن افتاد که مکالمه فاش شده بین افسران ارتش آلمان که توطئه حمله به پل کریمه با موشک‌های تاروس را مورد بحث قرار دادند، روابط مسکو و برلین را بیش از پیش تیره کرد.

دولت آلمان این موضوع را تکذیب کرد که مکالمه ضبط شده مقامات ارشد نظامی آلمان که در جریان آن احتمال حمله به پل کریمه مطرح شده بود، حاکی از آمادگی آلمان برای جنگ با روسیه باشد. ولفگانگ بوشنر، معاون سخنگوی دولت آلمان در یک نشست خبری مدعی شد: کاملاً واضح است که اظهاراتی مبنی بر اینکه این گفتگو آمادگی آلمان برای جنگ با روسیه را ثابت می‌کند، تبلیغات مضحک و ظالمانه روسیه است.

همزمان، صدراعظم آلمان از ایجاد یک ائتلاف نظامی در رامشتاین برای تامین توپخانه دوربرد به اوکراین خبر داد. شولتس افزود که درآمد‌های حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای تسلیحات اوکراین استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بنر در نیویورک: کریمه برای روسیه است + فیلم
  • لاوروف: کریمه و سواستوپل بخش لاینفک خاک روسیه هستند
  • لاوروف: پرونده «کریمه» برای همیشه بسته شد
  • روسیه، کی‌یف را به خرابکاری انتخاباتی متهم کرد/هشدار مدودف به «خائن‌ها»
  • وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس دنبال سوراخ موش می‌رود!
  • لاوروف: موضوع الحاق کریمه به روسیه برای همیشه بسته شده است
  • لاوروف: کریمه بخش جدایی ناپذیر روسیه است
  • ماکرون: صلح پایدار در گرو بازپس گیری کریمه از روسیه است
  • لاوروف:‌ موضوع مالکیت روسیه بر کریمه بسته شده است
  • روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد