Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه شورای راهبری نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس آباد با حضور شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  درجلسه شورای راهبری نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس آباد موضوع طرح جدید مجتمع ایستگاهی حقانی (TOD حقانی) با آخرین اصلاحات از سوی نماینده مجری مطرح شد و اعضا به ارائه نظرات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت، مقرر شد نمایندگان از طرف شورا به بررسی کارشناسی اصلاحات انجام شده بپردازند و بعد از اصلاحات احتمالی طرح به کمیته اجرا ابلاغ شود. 

شهردار تهران در این زمینه خواستار سرعت عمل شورا برای اجرای طرح TOD حقانی و طی روند قانونی شد.

موضوع دیگر مطرح شده در این شورا، رسیدگی به وضعیت مجتمع چند عملکردی بیهقی بود. با توجه به وضعیت فعلی و عدم تحقق اهداف مورد نظر برای این مجموعه و نیز بر زمین ماندن طرح نوسازی این مجموعه مقرر شد مدیریت مجموعه مذکور به شرکت نوسازی عباس آباد واگذار شود تا ضمن تحقق مطالبات شهرداری از فعالان این مجموعه، طی جلساتی با ذی نفعان اجرای طرح جدید هر چه زودتر شروع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حناچی شهرداری تهران ایستگاه حقانی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور  رأی  در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر ارگان‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.

او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و اگر تصمیم قانونی بود باید دیگر ارگان‌ها همکاری داشته باشند و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده باید اصلاح شده و رای کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده نباید شکسته شود.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت:با همت جوانان ایران این پیروزی بزرگ را شاهد هستیم که به جامعه ورزش و مردم خوب کشورمان تبریک می‌گوییم و این افتخار آفرینی را مباهات می‌دانیم.

او افزود:همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوییم، ارتش وظیفه پاسداری از کشور را بر عهده دارد و نه تنها در بخش مرزی بلکه در صحنه‌های مختلف همچون بحران‌هایی مثل سیل و زلزله نیز به کمک مردم آمده و افتخارات بزرگی را برای کشور داشته است

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی