Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@22:06:14 GMT

فرماندار اوهایو: شرم بر کنگره باد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۰۲۵

«جان کیسیک»، فرماندار اوهایو و از کارشناسان شبکه فاکس نیوز آمریکا در مصاحبه با سی ان ان از کنگره آمریکا به دلیل اصلاح نکردن قانون مهاجرت که منجر به تشدید بحران پناهجویان در مرز جنوبی کشور شده است، انتقاد کرد و گفت: شرم بر کنگره باد. یک استراتژی جامع مهاجرت مورد نیاز است. پاسخ فقط این نیست که به آنها (مهاجران) بگوییم به آمریکا نیایید؛ زیرا این مردم همچنان می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیسیک در بخش دیگری از این مصاحبه هم به انتقاد از جمهوری خواهانی پرداخت که هیچ اقدامی برای اصلاح قوانین مهاجرتی آمریکا انجام نمی دهند.

این فرماندار اوهایو روز جمعه در یک مصاحبه دیگر با آسوشیتد پرس اعلام کرد که «به طور جدی» در نظر دارد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نامزد شود؛ اما با جو سیاسی حاضر، احتمال شکست دادن دونالد ترامپ در رقابتهای انتخابات درون‌حزبی بسیار پایین است.

وی در این خصوص گفت: اگر می خواهید در حزب جمهوری خواه نامزد شوید، باید این حس را داشته باشید که اگر وارد این میدان شوی پیروز خواهی شد. در حال حاضر، من نمی توانم پیروز شوم. اما این برای امروز است؛ شاید وضع تغییر کند.

روز گذشته روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که یک دختر هفت ساله گواتمالایی چند ساعت پس از بازداشت بوسیله نیروهای گشت مرزی آمریکا به خاطر تشنگی و شوک روحی جان سپرده است. در واقع مشکلات جسمی و روحی این دختر 7 ساله در ساعات ابتدایی روز هفتم دسامبر آغاز شد و مقامات اورژانس اعلام کردند که درجه حرارت بدن او به 41 درجه رسیده است. این کودک پس از انتقال به بیمارستان در همانجا جان سپرد.

در ماه های اخیر هجوم کاروان مهاجران آمریکای مرکزی به سمت آمریکا از طریق مکزیک، ترامپ را بسیار خشمگین کرده است به گونه ای که حتی مقامات آمریکایی برای ممانعت از ورود پناهجویان به داخل خاک آمریکا به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرماندار مصاحبه کنگره آمریکا قانون مهاجرت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات واشنگتن پست مشکلات بیمارستان خاک گاز قانون کنگره آمریکا گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا

به گفته رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، بسته‌های کمکی به اوکراین، اسرائیل و تایوان، طی هفته جاری هر کدام به طور جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت، چراکه طبق ارزیابی‌ها، بعد از حمله تلافی جویانه ایران، تل آویو به کمک بیشتری از سوی واشنگتن نیاز دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "مایک جانسون"، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا  اعلام کرد که موضوع ارائه کمک‌های مضاعف به اوکراین در کنگره ایالات متحده در قالب یک بسته جداگانه ای بررسی خواهد شد.

جانسون بامداد امروز، سه شنبه، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «این هفته ما لوایح جداگانه‌ای را با فرآیند اصلاح ساختاری و مناسب بررسی خواهیم کرد. این بسته‌ها شامل اختصاص بودجه لازم برای ارائه کمک به اسرائیل، اوکراین و تایوان است که این بار هر کدام از آنها به طور جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.»

نشریه پانچ‌بال (Punchbowl ) در این رابطه یادآور شده که نیاز به این روش برای تأمین بودجه مورد نیاز اسرائیل به دلیل حمله اخیر ایران است و مقامات تل آویو به بودجه بیشتری برای دفاع از  خود نیاز دارند و  به همین دلیل مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمکی را تصویب نمی‌کند که در آن به اوکراین هم اشاره شود که در شرایط کنونی چندان مورد توجه نیست. 

این نشریه می‌نویسد: این تصمیم ممکن است نشان دهد که تمام امیدها برای کمک به اوکراین و فایده داشتن آن از بین رفته است. البته در عین حال جانسون به کاخ سفید اطمینان داده که به طور کامل از اوکراین حمایت خواهد کردد. با این حال، ارائه بسته کمکی به اوکراین و اسرائیل می‌تواند منجر به برکناری جانسون از قدرت شود. اگر جانسون موضوع بسته تصویب شده مجلس سنا که شامل بیش از 60 میلیارد دلار برای اوکراین است، را مطرح کند، احتمالاً به ارائه طرحی برای کناره گیری او از سمتش منجر شده و می تواند به پایان دوره ریاست او بر مجلس نمایندگان منجر شود.

روز گذشته مایک جانسون وعده داد که لایحه مربوط به کمک به اوکراین ممکن است هفته آینده در مجلس نمایندگان بررسی شود، اما اختلافات در حال ظهور بر سر ایحه دو حزبی می تواند از این امر جلوگیری کند.

پیش از این، پنتاگون اعلام کرد که حمایت از اوکراین یک سرمایه گذاری سودآور در آینده است که باید نتیجه دهد. علاوه بر این، سلست والاندر، مشاور وزیر دفاع آمریکا در امور امنیت بین‌الملل، گفت که اگر کنگره بسته کمکی جدید به اوکراین را تصویب کند، دولت ایالات متحده می‌تواند در آینده بسیار نزدیک، به معنای واقعی کلمه ظرف یک یا دو هفته، ارسال مهمات را آغاز کند. 

در  اواسط ماه مارس، کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد. دولت جو بایدن از کنگره خواست تا درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تایید کند. مجموع هزینه‌های دفاعی ایالات متحده در سال 2025 باید 850 میلیارد دلار باشد که 34 میلیارد دلار بیشتر از میزان تصویب شده در بودجه سال 2024 این کشور است.

درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراینبایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شدبررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد
  • بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد