Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران، زمانی می توانند مقبولیت و محبوبیت لازم را در جامعه کسب کنند که عنصر افکار عمومی را لحاظ کرده و خود را مقابل آن پاسخگو بدانند.
رسانه در دهه های اخیر از تریبونی یک طرفه تبدیل به ابزار تعاملی شده که سیاست های خود را از بازخورد فعالیت های قبلی می گیرد و مخاطب را نه به منزله یک شنونده بلکه از عناصر اصلی خبر می داند و نیازسنجی وی را مهم ترین وظیفه رسانه لحاظ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به این رویکرد، طرح و بیان مطالبات جامعه و انتقال به بدنه اجرایی و نشر پاسخ مدیران می تواند شکاف بین دولت و ملت را کاهش داده و حلقه وصل شود.
در چنین فضایی اهمیت به حوزه خبر و رسانه، ارتقای جایگاه اطلاع رسانی و تغییر نگاه از بنگاه خبری یک طرفه «روابط عمومی» به فضای تعاملی دوسویه رسانه های امروز می تواند ضمن جلب رضایت مردمی افکار عمومی را در زمینه اقدامات انجام شده اقناع کند و عامل انسجام ملی شود.
چند هفته است با انتصاب محمدصادق معتمدیان به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی، امیدها برای استفاده از ظرفیت رسانه و اقناع افکار عمومی در این استان تازه شده است.
روز جمعه 23 آذر ماه جاری سفری را در کنار استاندار خراسان جنوبی و تیم خبری به شهرستان های مرزی درمیان و زیرکوه داشتیم و با توجه به روحیه خوب رسانه ای که از استاندار دیدیم این امید وجود دارد روند توسعه و محرومیت زدایی استان با بهره گیری از ظرفیت های رسانه تسریع شود.
ظرفیت رسانه تاکنون در روند توسعه استان به درستی و کامل دیده نشده که به دلیل آشنا نبودن برخی مدیران با ساختار و کارکرد رسانه و همچنین لزوم اقناع افکار عمومی بوده است.
با توجه به شرایط و موقعیت مرزی خراسان جنوبی رسانه ها نقش مهمی در همه زمینه ها از جمله تسریع روند توسعه و ایجاد حلقه وصل بین مدیران اجرایی و مردم، دولت و ملت دارند.
اگرچه نباید از نظر دور داشت که رسانه ها نیز باید برای همراهی شایسته، هدفمند و اثرگذار با مدیریت استان پیوسته خود را به روزرسانی کنند و به کارگیری قواعد و روش های حرفه ای سرلوحه کار اهالی پرتلاش و دلسوز این حوزه باشد.
*خبرنگار ایرنا
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استفاده از ظرفیت جامعه خراسان جنوبی روابط عمومی افکار منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

کد خبر 845485 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را شدیدا محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • رأی آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل محکوم است
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی