Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات گسترده نیروهای عراقی علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در حومه شهر‌های تعلفر، الخضر و مناطق مرزی مشترک با سوریه ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان نینوا حاکیست، عملیات گسترده علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در حومه شهر‌های تعلفر، الخضر و مناطق مرزی مشترک با سوریه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حومه غربی شهر موصل خبر می‌رسد، چند گروه از نیرو‌های تیپ ۵۳ بسیج مردمی و گروه‌های ۲۰ و ۲۲ تیپ ۹۲ ارتش عراق عملیات گسترده و وسیعی را از سه محور علیه عناصر مخفی داعش در کوه «شیخ ابراهیم» آغاز کردند.

نیرو‌های عراقی در جریان درگیری‌ها در این محور موفق شدند شماری از تروریست‌های داعش را از پای دربیاورند و تعدادی دیگر را هم زخمی کنند و در نهایت مناطق آلوده را تا حدود زیادی پاکسازی کنند.

به گزارش میزان، کوه راهبردی «شیخ ابراهیم» در حدفاصل شهر‌های موصل - تعلفر واقع شده و به دلیل داشتن ارتفاع زیاد بر جاده ارتباطی مهم میان دو شهر اشراف کامل دارد و همین مسئله اهمیتش را چند برابر کرده است.

خبر‌ها از شهر موصل حاکیست، نیرو‌های یگان‌های مهندسی عراقی عملیاتی را در محله‌های غربی شهر انجام دادند و موفق شدند تعداد زیادی تله انفجاری، بمب و تجهیزات نظامی را کشف و ضبط کنند.

عملیات نیرو‌های ارتش و بسیج مردمی عراق در مناطق مختلف استان نینوا برای کشف هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد و یگان‌های مهندسی در حال پاکسازی مناطق از تله‌های انفجاری کار گذاشته شده هستند.

براساس اطلاعات به دست آمده از منابع میدانی، بخش‌های وسیعی از بیابان‌های مرکزی، جنوبی جنوب شرقی و جنوب غربی استان نینوا به عناصر مخفی گروه تروریستی داعش آلوده هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش عراق حشدالشعبی عراق بسیج مردمی عراق نیروهای عراقی نینوا موصل تلعفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر